سامسونگ شایعات مربوط به خریداری سرویس موزیک Tidal را رد کرد

در چند سال گذشته بازار سرویس‌ موزیک سامسونگ داغ بوده است؛ اما باز هم شایع شده بود که این شرکت کره‌ای عزم خرید سرویس موزیک Tidal را دارد، از قرار معلوم این امر صحت نداشته و سامسونگ این شایعه را تکذیب کرد.

0

علاقه‌مندان سرویس‌های موسیقی به خوبی می‌دانند که رقبای بزرگی در این زمینه در حال فعالیت هستند، پِلی موزیک، اسپاتیفای، پاندورا و اپل‌ موزیک را می‌توان رقبای سرسخت سرویس‌های موزیک دانست، در این بین انصافا سرویس موزیک میلکِ (Milk Music) سامسونگ نیز توانسته طرفداران خود را داشته باشد. از طرف دیگر سرویس موزیک Tidal نیز طرفداران دو آتشه خود را دارد. همان‌گونه که اشاره شد سرویس میلک موزیک و Tidal این روزها بیشتر سر زبان‌ها هستند چرا که گفته می‌شود سامسونگ قرار بوده اقدام به خرید Tidal کند. بد نیست بدانید خواننده معروف رپ، Jay-Z که مالک Tidal است.

حدود ۵ ماه پیش این خواننده سوپر استار با مدیر سرویس میلک موزیک در مکان شرکت سامسونگ دیدار داشتند، از آن زمان تاکنون شایعات مختلفی مبنی بر تعطیلی سرویس میلک موزیک و خرید سرویس موزیک Tidal بر سر زبان‌ها افتاد. بدون شک دیدار مدیر این دو سرویس موسیقی دلیل داشته است؛ اما نتیجه این دیدار هرچه بوده،‌سامسونگ رسما اعلام کرد که شایعات خرید سرویس موسیقی Tidal از جانب این شرکت صحت ندارد. لازم به ذکر است که در این بین خبری از تعطیلی سرویس میلک موزیک به میان نیامده است. با این حساب انتظار می‌رود سرویس میلک موزیک همچنان به ارائه خدمات برای کاربران به صورت رایگان ادامه دهد.

البته تکذیب کردن این شایعه از جانب سامسونگ همچنان سوال‌های زیادی را در ذهن بدون پاسخ باقی می‌گذارد. کاربران سرویس موسیقی Tidal همچنان نگران تغییرات اساسی در این سرویس خواهند بود. از طرف دیگر کاربران سرویس میلک موزیک سامسونگ هم همچنان در خصوص ادامه کار این سرویس پخش موسیقی بلاتکلیف هستند. لازم به ذکر است که تاکنون به هیچ وجه صحبت‌ قانع کننده‌ای از بسته شدن سرویس میلک موزیک به میان نیامده است.

با این حساب می‌توان انتظار داشت سرویس موزیک Tidal همچنان به عمر خود ادامه خواهد دهد. از طرف دیگر انتظار می‌رود شایعات یا اخبار دقیق‌تری در خصوص تعطیلی سرویس میلک موزیک سامسونگ در آینده نزدیک منتشر شود.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.