درز تصاویر واضح و زنده HTC 10 به همراه مشخصات فنی

حالا که می‌دانیم گوشی هوشمند پرچم‌دار اچ‌تی‌سی برای سال آینده قرار است HTC 10 نام بگیرد وقت آن رسیده تا به کمک دو نفر از مشهورترین افشاکننده‌های توییتری @evleaks و @OnLeaks تصاویر رندرشده و همچنین زنده این گوشی را ببینیم.

1

ابتدا اکانت توییتر OnLeaks تصاویری واقعی از HTC 10 را در رنگ مشکی منتشر کرد. در این تصاویر همان‌طور که می‌بینید دکمه هوم سخت‌افزاری، دکمه‌های لمسی خازنی، درگاه USB Type-C و دوربین 12 مگاپیکسلی به وضوح مشخص است. از سایر مشخصات درز کرده هم می‌توان به صفحه‌نمایش 5.15 اینچی QHD، اسنپ‌دراگون 820، Adreno 530 و چهار گیگابایت رم اشاره کرد.

HTC-10-black-leak

پس از درز این تصاویر @evleaks نیز به سرعت با نوشتن جمله «آیا من هم می‌توانم بازی کنم؟» تصاویر رندرشده و رسمی این گشوی را منتشر کرد تا جای سوالی باقی نماند. در این تصویر بدنه فلزی گوشی با برش خوردگی لبه‌ها کاملاً مشخص است. درگاه هدفون به همراه فرستنده مادون قرمز در بالای گوشی قرار گرفته و همچنین به نظر می‌رسد دوربین گوشی به فوکوس لیزری مجهز باشد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هر دو در سمت راست قرار گرفته و دیگر خبری از بلندگوهای استریوی BoomSound نیست. درگاه USB C و رابط کاربری HTC Sense 7.0  نیز در این تصویر خودنمایی می‌کنند.

HTC-10-silver-render

حالا دیگر به جز مشخصات تصاویر دقیق این گوشی را نیز داریم و تنها باید منتظر معرفی رسمی و عرضه آن در بازار باشیم.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اسپیکرش انگار استریو نیست