درز تصاویر رندرشده رسمی از هواوی P9 دوربین دوگانه را تأیید می‌کند

پس از درز شایعات و تصاویر مختلف از گوشی هواوی پی 9 حالا نوبت به آن رسیده تا تصاویر رندرشده و تبلیغاتی این گوشی منتشر شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این گوشی نیز مثل جی 5 ال‌جی از دوربین دوگانه بهره برده است.

0

با وجود این‌که اچ‌تی‌سی با One M8 استفاده از دوربین دوگانه را به صورت جهانی در گوشی‌های هوشمند مطرح کرد اما این شرکت تایوانی دیگر از این چینش استفاده نمی‌کند. در مقابل حالا شرکت‌های دیگری تصمیم به استفاده از این فناوری گرفته‌اند. ال‌جی در گوشی جدید خود جی 5 از دو دوربین با زاویه دید مختلف استفاده کرده و طبق شایعات آیفون هم قصد دارد برای افزایش کیفیت تصاویر از دوربین دوگانه استفاده کند. هواوی نیز قبلا در Honor 6 Plus از دوربین دوگانه برای افزایش کیفیت و وضوح تصاویر استفاده کرده و حالا قصد دارد آن را در P9 نیز به کار بگیرد.

Huawei-P9-render

هواوی پی 9 طبق شایعات قبلی قرار بود روز چهارشنبه 19 اسفندماه معرفی شود اما حالا طبق اخبار جدید این مراسم به تأخیر افتاده است. به هر حال همان‌طور که در تصاویر می‌بینید پی 9 از بدنه‌ای تمام فلزی استفاده کرده و دوربین دوگانه، فلش دورنگ و حسگر اثر انگشت نیز به وضوح در پشت بدنه مشخص است. طبق شایعات این گوشی در سه مدل Lite، معمولی و Max عرضه خواهد شد که گوشی اول با پردازنده اسنپ‌دراگون 650 و 2 گیگابایت رم، گوشی دوم با پردازنده Kirin 950 با 3 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش FHD و مدل Max نیز با پردازنده Kirin 955 و 4 گیگابایت رم به همراه صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD عرضه خواهد شد. انتظار داریم هواوی این گوشی‌ها را در فروردین ماه به بازار عرضه کند.

Androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.