نسخه دو سیم کارت گوشی‌های Xperia X و Xperia X Performance با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد

خانواده جدید اکسپریا ایکس در حال تشکیل شدن است و به زودی شاهد عرضه این گوشی‌های هوشمند جدیدِ سونی خواهیم بود، اخیرا نیز شاهد اخباری مبنی بر عرضه نسخه دو سیم کارت گوشی  اکسپریا X و اکسپریا X Performance با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بودیم.

0

سونی گوشی‌های اکسپریا X و اکسپریا X Performance خود را تا دندان مسلح روانه کارزار گوشی‌های موبایل خواهد کرد، صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی به همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت، موارد بارزی هستند که در خصوص سخت‌افزار این محصولات می‌توان ذکر کرد، از لحاظ نرم‌افزاری نیز گوشی‌های خانواده ایکس سونی چیزی کم و کسر ندارند و به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید که همان اندروید ۶.۰ مارشملو نامیده می‌شود مجهز هستند. سخت‌افزاری که در بالا به آنها اشاره شد در هر دو محصول جدید سونی به چشم می‌خورد؛ اما اکسپریا X به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و ۳ گیگابایت رم مجهز است در صورتی که اکسپریا X Performance از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. لازم به ذکر است که اکسپریا X Performance ضد آب طراحی شده است.

هر دو گوشی در مدل‌های تک سیم و دو سیم‌کارت عرضه خواهند شد. در کنار این مشخصات که پیش از این منتشر شده بود،‌چندی پیش اسناد جدیدی نیز در پورتال توسعه‌ دهندگان سونی به چشم خورد.
این اسناد حکایت از حضور ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اکسپریا X و اکسپریا X Performance حکایت دارد. ناگفته نماند که فریم‌وِر این گوشی‌ها حدود ۱۵.۴ گیگابایت از این مقدار حافظه داخلی را اشغال می‌کند و با این حساب حدود ۴۸.۶ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی فایل‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که نسخه‌های دو سیم کارت اکسپریا X و اکسپریا X Performance تنها از سیم‌کارت نانو استفاده می‌کنند.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد تا عرضه این عزیز‌دُردانه‌های جدید سونی زمان زیادی باقی نمانده است، با این حساب باید دید آیا تغییر سیاست سونی و عرضه گوشی‌های جدید به چه صورت خواهند توانست در فروش کلی محصولات سری اکسپریا کمک کند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.