تماشا کنید: آزمون مقاومت گلکسی اس 7 اج در برابر آب از دریچه دوربین این گوشی

همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ چندی پیش در MWC2016 از پرچم‌داران جدید خود در دو نسخه با نام‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد. ما در مطالب جداگانه هر بار به بررسی یکی از قابلیت‌های این محصولات پرداخته‌ایم و در همین رابطه در ادامه نیز می‌توانید شاهد آزمون مقاومت گلکسی اس 7 اج در برابر آب از دریچه دوربین این گوشی باشید.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارای گواهینامه عایقی IP68 هستند که جدا از مقاومت بالایشان در برابر گرد و غبار، می‌توان از آن‌ها در عمق 1.5 متری آب شیرین به مدت 30 دقیقه بدون برخورد به هیچ مشکل خاصی نیز استفاده نمود.

طبق وعده‌های قبلی، اولین سری از پرچم‌داران 2016 سامسونگ به تازگی به دسته افرادی که آن‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند رسیده است و این یعنی آنکه کم‌کم فرصتی به وجود آمده که بتوان گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ را در معرض آزمایش‌های مختلف قرار داد.

در همین رابطه یکی از این افراد خوش شناس، دوربین گلکسی اس 7 اج را نه تنها در فضای عادی، بلکه در عمق آب به چالش کشانده که در ادامه می‌توانید شاهد ویدئو کلیپ این آزمایش باشید.

همان‌طور که مشاهده گردید در قسمت اول این ویدئو، گوشی مورد بحث بیش از 1 ساعت و نیم درون ظرفی پر از آب قرار گرفت و پس بیرون آورده شدن بدون هیچ مشکلی خاصی به کار خود ادامه داد. آیا به نظر شما عملکرد دوربین گلکسی اس 7 اج در عمق آب راضی کننده است؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.