Rando اپلیکیشنی که پیام‌های تصادفی برای مخاطبانتان می‌فرستد!

آیا تا به حال آن‌قدر بیکار شده‌اید که بخواهید تنها پیامی را با هر محتوایی به مخاطب خود ارسال کنید؟! آیا جرأت آن را دارید که به یک اپلیکیشن ناشناس برای ارسال محتوایی تصادفی به مهم‌ترین نزدیکانتان اعتماد کنید؟! Rando برای iOS به همین منظور عرضه شده است.

0

Rando جدیدترین اپلیکیشن از شرکت Contrast سازنده اپ‌های محبوبی مثل Launch Center Pro و Perfect Weather است. سازنده این برنامه می‌گوید این اپ با تمامی اپ‌های پیشین Contrast تفاوت داشته و ارتباطی به تولید محتوا ندارد هرچند که ایده ساخت این اپ مدت‌ها با او همراه بوده است. کافیست Rando را باز کنید تا سه گزینه در اختیارتان قرار گیرد: «تصویر، عکس متحرک یا نقل قول» تصویر از عکس‌های گرفته شده از دوربین، GIF از سرویس Giphy و نقل قول هم از جای نامعلومی (!) انتخاب خواهد شد. در هنگام انتخاب GIF یا Quote (نقل قول) می‌توانید احساس فعلی خود را مانند LOL (برای خنده) انتخاب کنید تا Rondo تصویر یا نقل قول متناسبی را با احساس شما انتخاب کند.

Rondo

شاید جالب‌ترین و غیرمنطقی‌ترین بخش این اپل قابلیت ارسال تصاویر به صورت کورکورانه باشد که حتی پیش از ارسال متوجه نخواهید شد که اپ چه چیزی را برای مخاطبتان خواهد فرستاد. به این ترتیب شاید شرم‌آورترین تصاویر گالری خود را برای حساس‌ترین مخاطب خود ارسال کنید و به این ترتیب تمامی تبعات احتمالی آن متوجه خودتان خواهد بود. اگر آن‌قدر دل و جرأت دارید که به یک اپ اعتماد کنید می‌توانید Rando را همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.