اینستاگرام حالا از قراردادن لینک به تلگرام یا اسنپ‌چت در پروفایل شما جلوگیری می‌کند

در حال حاضر بسیاری از افراد و فروشگاه‌های فعال در اینستاگرام در صفحه پروفایل خود لینکی برای ملحق شدن به کانال و روبات و یا ارتباط مستقیم به پروفایل تلگرام خود استفاده کرده‌اند. ظاهراً اینستاگرام تصمیم گرفته از این پس اجازه چنین کاری را به کاربران ندهد!

4

از این پس اگر سعی کنید در تنظیمات اینستاگرام و در بخش Edit Profile به جای وب‌سایت لینکی به تلگرام یا اسنپ‌چت قرار دهید با پیغام خطای زیر روبرو خواهید شد:

لینک به منظور درخواست از کسی برای اد کردن شما در سایر سرویس‌ها در اینستاگرام پشتیبانی نمی‌شود.

Telegram-tweet

ظاهراً این قابلیت هنوز برای لینک دادن به وبلاگ، کانال ویدئویی یوتیوب و یا صفحه آی‌تونز افراد مشهور کماکان کار می‌کند اما فیس‌بوک که حالا اینستاگرام را در اختیار خود دارد از قراردادن لینک تلگرام یا اسنپ‌چت رضایت ندارد! ساعاتی پیش اکانت توییتر رسمی تلگرام با ارسال تصویر بالا اعتراض خود را نسبت به این تصمیم ریاکارانه فیس‌بوک اعلام کرده و مدیرعامل تلگرام آقای پاول دورف می‌گوید لینک به توییتر، لینکداین، فیس‌بوک و پریسکوپ کماکان فعال است. دورف همچنین می‌گوید این اولین بار نیست که یک سرویس تحت مالکیت فیس‌بوک چنین تصمیمی را در مورد مسدودسازی لینک به تلگرام گرفته است. پیش از این قابلیت قرار دادن لینک به پروفایل تلگرام در واتس‌اپ نیز محدود شده بود.

از آن‌جا که تلگرام با سرعت بسیار بالایی در حال محبوب شدن است و فیس‌بوک آن را رقیب اینستاگرام و واتس‌اپ می‌داند ظاهراً قصد دارد با چنین ترفندهایی از سرعت رشد رقیب خود بکاهد. در حال حاضر تلگرام امکان ویرایش تصاویر را نیز پیش از ارسال دارد و در هنگام عرضه این قابلیت اعلام شد که روزانه در تلگرام 35 میلیون تصویر به اشتراک گذاشته می‌شود که احتمالاً تاکنون این تعداد به 70 میلیون تصویر روزانه اینستاگرام نزدیک شده است. گفتنی است تلگرام به تازگی به آمار یکصد میلیون کاربر فعال روزانه 15 میلیارد پیام در روز دست پیدا کرده و به سرعت در حال نزدیک شدن به واتس‌اپ است.

توجه: روش حل این شکل و اضافه کردن لینک تلگرام و سایر سرویس‌های مسدود شده به اینستاگرام را می‌توانید در مطلب آموزش حل مشکل اضافه کردن لینک تلگرام به اینستاگرام در فارنت بخوانید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. تیرداد می‌گوید

    دروود بر شما
    در این قسمت برای من هیچ چیزی عوض نمیشود.حتی توصیحات بیو.و بعد عوض شدن این پیغام رو نمایش میده.چیکار باید بکنم.حتی ایدی تلگرام حدف نمیشه و این پیام رو نمایش میده.
    من یه متن در توضیحات گذاشتم حالا میخوام عوض کنم اما قبول نمیکنه.چیکار باید بکنم خواهش میکنم کمکم کنید خیلی مهمه باید هرچه زودتر درستش کنم خواهش میکنم کمکم کنید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اجازه اضافه کردن آی‌دی تلگرام دیگه داده نمیشه! آی‌دی تلگرام رو حذقف کنید درست میشه.. اگر نه! چه پیغامی نمایش میده!؟

  2. alireza می‌گوید

    البته دوستان کسایی که تاحالا ذخیره کردن اسم کانال یاگروهشونو همچنان کارمیکنه فقط ادیت نکنین

  3. Amir می‌گوید

    اقدام فیسبوک و زیر توابع اون واتس اپ و اینستاگرام مغایر با آزادی رسانه و مطبوعاته