درز تصاویر Galaxy A9 Pro سامسونگ در رنگ طلایی

با وجود این‌که زمان زیادی از معرفی Galaxy A9 نمی‌گذرد سامسونگ حالا نسخه Pro از این مدل را با شماره مدل A9100 آماده معرفی و عرضه کرده است. حالا تصاویری از این گوشی به لطف فرآیند استاندارد tenaa چین درز کرده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

1

Galaxy A9 Pro با چیپست قدرتمند Snapdragon 652 عرضه خواهد شد که پیش از این در Galaxy A9 نیز به کار گرفته شده بود. این چیپست از هسته‌های پردازشی جدید Cortex-A72 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 510 استفاده می‌کند تا بهترین عملکرد را در رده میانی بازار داشته باشد. اما تفاوت نسخه Pro به یک گیگابایت رم اضافه و رسیدن ظرفیت کل رم به 4 گیگابایت باز می‌گردد. این گوشی همچنین از ابتدا با اندروید 6.0.1 مارشملو عرضه می‌شود درحالی‌که Galaxy A9 هنوز با اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی کار می‌کند. دوربین‌های این گوشی نیز از 13 و 5 مگاپیکسلی به 16 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو ارتقا یافته و سایر مشخصات آن هم شامل صفحه‌نمایش 6.0 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p، اتصال 4G LTE، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه می‌شود.

گلکسی A9 Pro هنوز معرفی نشده و به همین دلیل در مورد قیمت و یا زمان عرضه آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست. سامسونگ این سری را برای کاربرانی که به صفحه‌نمایش‌های باکیفیت AMOLED با اندازه بزرگ و همچنین عملکرد بسیار خوب علاقه دارند اما بودجه کافی برای خرید پرچم‌داران این شرکت را ندارند عرضه می‌کند. کیفیت ساخت سری A9 هم به لطف به‌کارگیری شیشه و فلز چیزی از پرچم‌داران سامسونگ کم ندارد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سامسونگ این سری را برای کاربرانی که به صفحه‌نمایش‌های باکیفیت AMOLED با اندازه بزرگ و همچنین عملکرد بسیار خوب علاقه دارند اما بودجه کافی برای خرید پرچم‌داران این شرکت را ندارند عرضه می‌کند

    واقعا هم فقط به همین درد میخوره