آپدیت اندروید 6 برای ساعت هوشمند هواوی واچ فعال شدن بلندگوی داخلی و قابلیت مکالمه را به همراه دارد

گوگل ماه گذشته رسماً آپدیت اندروید مارشملو را برای ساعت‌های هوشمند اندروید ور معرفی کرد. حالا این آپدیت سرانجام به ساعت هواوی واچ رسیده و کاربر را قادر به برقراری تماس تلفنی با ساعت می‌کند.

1

همان‌طور که در مطلب معرفی این آپدیت نوشتیم یکی از دو ساعتی که به دلیل مجهز بودن به بلندگوی داخلی بهترین استفاده را از این آپدیت می‌برند Huawei Watch است. در این آپدیت همچنین مرور در رابط کاربری و میان نوتیفیکیشن‌ها با چرخاندن و حرکت دست آسان‌تر شده و حتی می‌توانید اعلان‌ها را باز کرده و اپلیکیشن‌ها را بدون استفاده از دست دیگرتان فراخوانی کنید. در نسخه جدید همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی را در اپلیکیشن‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ از خود ساعت ارسال کرده و علاوه بر تماس تلفنی به پیام‌های صوتی و ویدئویی نیز گوش فرادهید.

همچنین گفته می‌شود قابلیت Doze اندروید 6 به ساعت‌های هوشمند نیز آمده و ممکن است پس از آپدیت بتوانید دو روز کامل روی عمر شارژ ساعت هواوی حساب باز کنید. این آپدیت قرار است در همین روزها برای هواوی واچ عرضه شود و اگر شما هم از کاربران این ساعت هستید پیشنهاد می‌کنیم بدون شک هواوی واچ خود را به مارشملو مجهز کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    به هرحال نمیشه گوشی رو حذف کرد
    همیشه باید گوشی ت جیب باشه
    که این خیلی مسخره هست