آپدیت جدید بلک‌بری برای پریو با بهبود عملکرد دوربین، لانچر و کیبرد از راه رسید

شرکت بلک‌بری در فاصله کمی از عرضه رسمی گوشی هوشمند پریو به بازار، چند بسته به‌روزرسانی برای بهبود بخش‌های کیبورد، دوربین و لانچر این محصول منتشر کرد.

2

بر این اساس این بسته‌های به‌روزرسانی برای راحتی کاربران در گوگل پلی منتشر شده‌اند، از این رو دارندگان این محصول صرفاً بایستی بر اساس رام گوشی خود، منتظر صادر شدن مجوز دریافت آپدیت مذکور باشند. در هر حال بسته به‌روزرسانی اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین پریو، قابلیت تصویربرداری به صورت آهسته یا همان slow motion را به همراه داشته که به زبان ساده‌تر امکان تصویربرداری تا 4 برابر آهسته‌تر از سرعت عادی را فراهم می‌کند.

ناگفته نماند که این قابلیت صرفاً در هنگامی که تنظیمات دوربین بر روی وضوح تصویر  30 فریم بر ثانیه قرار داشته شده باشد از طریق منوی “Mode” قابل دسترس خواهد بود. البته این نکته را بد نیست که بدانید هنوز امکان ضبط صدا در این حالت تعبیه نشده، با این حال آپدیت جدید ثبات بیشتری به عملکرد کلی اپلیکیشن دوربین اعطا می‌کند.

در سوی دیگر کار با کیبورد (مجازی) پریو بیش از پیش لذت بخش شده به طوری که موتور داخلی آن اکنون می‌تواند ایمیل‌ها و تاریخچه پیام‌های شما را برای پیش‌بینی کلمات پرکاربردتان بررسی نماید. در سوی دیگر اکنون کیبورد این محصول به طور خودکار می‌تواند نام مخاطبینتان را برای منشن قرار دادن در پیام پیشنهاد دهد.

در بحث لانچر نیز اکنون فضایی ایجاد شده که امکان تفکیک هرچه دقیق‌تر اپلیکیشن‌های بیشتر استفاده شده، شخصی و کاری را فراهم می‌کند. علاوه بر این اگر افراد اپلیکیشنی را بر روی کارت حافظه جانبی نصب کرده باشند و به هر دلیلی میکرو اس‌دی را پس از مدت خارج کنند، آیکون اپلیکیشن مورد بحث به طور خودکار در صفحه‌نمایش خاکستری خواهد شد.

در هر حال اگر شما نیز یکی از واجدین شرایط دریافت این بسته‌های به‌روزرسانی هستید، از لینک‌های زیر می‌توانید برای انجام این کار استفاده نمایید.

دانلود آپدیت دوربین
دانلود آپدیت دوربین
دانلود آپدیت لانچر
دانلود آپدیت لانچر
دانلود آپدیت کیبورد
دانلود آپدیت کیبورد

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    وقتی سخت افزارش خوب نباشه چجور شرکتا با وعده اپدیت مشتری رو گول میرنن
    مثل ام 9

    1. p می‌گوید

      تو نخر😐