انتشار مشخصات فنی و اولین تصاویر زنده از گوشی هوشمند Huawei P9 پیش از رونمایی رسمی

هواوی در راستای برنامه‌ریزی بلند مدت خود در نظر دارد طی 5 سال آینده جایگاه سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند، از این رو این شرکت چینی بایستی در کنار میان رده‌های باکیفیت خود، پرچم‌دارانی در خور تقاضای بازار هم تولید نماید. یکی از این گوشی‌های بالا رده که در آینده‌ای نزدیک از آن رونمایی خواهد شد Huawei P9 نام دارد که ساعاتی پیش تصاویری از نسخه واقعی آن به بیرون درز پیدا کرد.

2

همان‌طور که در تصاویر نیز به وضوح مشاهده می‌شود، هواوی سعی کرده زبان طراحی اصلی سری P خود را در این محصول نیز حفظ نماید، از این رو گوشی هوشمند Huawei P9 دارای بدنه‌ای یکپارچه فلزی و نمایشگری تقریباً بدون حاشیه کناری است.

Huawei-P9-Leaked

در سوی دیگر این محصول که انتظار می‌رود در تابستان شاهد معرفی و عرضه آن به بازار باشیم در قاب پشتی میزبان حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی مجهز به فلاش LED و احتمالاً فوکوس خودکار لیزری است. به نظر می‌رسد لنز دوربین گوشی هوشمند Huawei P9 اولین محصول مشترک هواوی و لایکا باشد که بدون شک بر محبوبیت آن در بازار خواهد افزود.

USB

علاوه بر این منبع خبر تصریح می‌کند که قلب پرچم‌دار بعدی شرکت هواوی را قرار است تراشه ساخت داخل کرین 955 با کلاک فرکانس 2.5 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 و چهار گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، حافظه ذخیره‌سازی 32، 64 و 128 گیگابایتی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو اشاره کرد.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    دوربین دوگانه هم جواد شد

  2. علی احمدی می‌گوید

    گوشی خوبیه فقط تنها ضعفش به نظر من انتخاب صفحه فول اچی دی برای این گوشی هست که نسبت به پرچمداران بازار ضعیف هست