آغاز فروش هدست‌های واقعیت مجازی در فروشگاه گوگل پلی

گوگل در کمال تعجب حدود یک‌سال است که فروش هدست‌های Cardboard خودش را در فروشگاه گوگل پلی متوقف کرده است. این شرکت حالا دوباره تصمیم گرفته تا این هدست و دو هدست واقعیت مجازی دیگر را برای فروش موجود کند.

0

Google-Cardboard

هدست Google Cardboard که شاید بتوان آن را ساده‌ترین هدست واقعیت مجازی دانست در گوگل پلی با قیمت 15 دلار برای یک عدد یا 25 دلار برای یک بسته دوتایی به فروش می‌رسد. این هدست ارزان‌ترین و ساده‌ترین مدل محسوب می‌شود که البته باید آن را روی سر خود با دستتان نگه‌دارید! این مدل با گوشی‌های اندرویدی یا آیفون با صفحه‌نمایش 4 تا 6 اینچ سازگار است.

Mattel-View-Master

مدل بعدی Mattel View-Master VR Starter Pack نام دارد که در واقع مدل پلاستیکی Cardboard با دوامی بیشتر است. این مدل 30 دلار قیمت داشته و با همان گوشی‌ها سازگاری دارد.

Tech-C1-Glass

و سرانجام مدل ساده‌تر Tech C1-Glass با وجود راحتی بیشتر و سادگی نور اطراف را مسدود نکرده و احتمالاً تجربه ضعیف‌تری از واقعیت مجازی را مهیا خواهد کرد. این مدل هم در گوگل پلی با قیمت 15 دلار عرضه شده است.

گفتنی است برای استفاده از هر سه مدل باید از یک گوشی میان‌رده یا پرچم‌دار با تراکم پیکسلی مناسب استفاده کنید. با وجود این‌که واقعیت مجازی بر روی گوشی‌های با وضوح HD نیز سازگار است اما صفحه‌نمایش‌های فول اچ‌دی و QHD مسلماً به دلیل نزدیک بودن آن‌ها به چشمتان کیفیت بسیار مناسب‌تری را فراهم خواهند کرد.

این هدست‌ها برای ورود به عرصه واقعیت مجازی بسیار مناسب هستند و اگر از تجربه استفاده از آن‌ها خوشتان آمد می‌توانید با هزینه‌ای بیشتر و خرید HTC Vive یا Gear VR سامسونگ به تجربه عمیق‌تری از این فناوری نورسیده دست پیدا کنید.

GSMArena (1) (2)

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.