اینستاگرام دسترسی برنامه‌ای که اجازه می‌داد در اینستاگرام به جای دیگران باشید را مسدود کرد!

تنها پس از هشت روز از انتشار اپلیکیشن Being که به نوعی یک کلاینت اینستاگرام محسوب می‌شود، این شبکه اجتماعی دسترسی واسطه‌ برنامه‌نویسی Being به اینستاگرام را مسدود کرد.

1

برای آن دسته از افرادی که با Being آشنایی ندارند بایستی بگوییم با این اپلیکیشن می‌توانستید اطلاعات و فیدهایی که دوستانتان در اینستاگرام مشاهده می‌کنند را ببینید یا به زبان ساده‌تر در اینستاگرام به جای دیگران باشید.

این برنامه تنها پس از 8 روز از انتشار رسمی توسط 40 هزار نفر دانلود گردید که 11 هزار نفر آن‌ها روز گذشته Being را دریافت کرده‌اند. شاید یکی از عوامل مسدودسازی دسترسی API این برنامه به شبکه اینستاگرام همین افزایش نجوبی محبوبیت Being باشد به طوری که این برنامه در مدت زمان کوتاهی از عرضه، به یکی از در حال رشد ترین اپلیکیشن های موجود در اپ استور تبدیل گردید.

اگرچه دیگر نمی‌توان از Being استفاده کرد، با این حال پیشتر این قابلیت وجود داشت که با بهره‌گیری از آن به عنوان مثال بتوان دریافت که Kim Kardashian در اینستاگرام با چه افراد مشهوری ارتباط دارد و یا چه کسانی را دنبال می‌کند؛ اگرچه این موضوع به دسترسی افراد به محتویات و یا کنترل اکانت مورد نظرشان ارتباطی نداشت.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    کاملا نقض حریم خصوصی بوده