گزارش فارنت از مراسم سالانه ایسر و سازگار ارقام

روز پنجشنبه  شرکت سازگار ارقام نماینده محصولات ایسر در ایران مراسمی را با حضور اصحاب رسانه، فروشندگان محصولات این برند و خانواده سازگار ارقام در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد. در این مراسم علاوه بر تقدیر از همراهان ایسر و سازگار و اهدای جوایز محصولات آینده ایسر برای عرضه در سال جدید توسط سازگار ارقام به نمایش گذاشته شد.

0

Acer-Sazgar-1

acer-event-2

در ابتدای مراسم آقای دکتر سیف مدیرارشد سازگار ارقام از سیاست‌های کلی سازگار برای همکاری با توزیع‌کنندگان و تلاش این شرکت برای کنترل بازار و قیمت‌ها گفت و اعلام کرد هدف سازگار عرضه فناوری و اطلاعات مورد نیاز در کنار کالا به فروشندگان است.

Acer-Sazgar-2

پس از ایشان خانم مهندس رجبی‌پور در مورد افول نسبی بازار PC و لپ‌تاپ نسبت به سال‌های قبل خبر داد و گفت اگر تبدیل‌شدنی‌ها و تبلت‌های ویندوزی را به آن‌ها اضافه کنیم می‌بینیم که هنوز این بخش مشتری‌های زیاد و بازار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. همچنین برندهای لنوو، اچ‌پی، دل و ایسوس به عنوان مهم‌ترین بازیگران این بازار معرفی شده و آماری از هر یک به نمایش گذاشته شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود تا سال 2019 سهم بازار ویندوز از سیستم‌عامل‌های تبلت از 10 به 18 درصد افزایش رسیده و سهم فروش PC/Tablet به مرور زمان بیشتر هم بشود.

Acer-Sazgar-3

سپس آقای جرج مدیر محصولات ایسر در FTC درباره برند ایسر توضیحات بیشتری را مطرح کرد. به گفته او ایسر در بسیاری از کشورهای اروپا اولین برند جداشدنی‌ها محسوب شده و در مجموع EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) نیز در رده سوم فروش کلی PC و نوت‌بوک قرار دارد.

Acer-Sazgar-4

این برند هم‌اکنون 60 میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی داشته و با 39 سال تجربه و 7000 کارمند درآمد سالانه‌ای برابر با 10.39 میلیارد دلار داشته است.

acer-event

ایسر محصولات بسیار متنوعی از یک اینچی (پوشیدنی‌ها) تا 100 اینچی (پروژکتورها) را تولید کرده و در واقع در هر 2 ثانیه یک محصول ایسر فروخته خواهد شد. این برند همچنین در دنیا اولین برند کروم‌بوک‌ها محسوب شده و اولین کروم‌بوک تبدیل شدنی دنیا نیز مربوط به ایسر است (Chromebook R11). ایسر همچنین برند اول هیبریدی‌ها در EMEA محسوب شده و به‌تازگی هم با برند Predator خود مجدداً به عرصه گیمینگ پا‌گذاشته است. هدف کلی این برند هم توسط آقای جرج شکستن حصار میان مردم و تکنولوژی اعلام شد.

Acer-Sazgar-5

سپس آقایان بحری مدیر کالای نوت‌بوک سازگار و صادق کارشناس نوت‌بوک این شرکت در مورد نوت‌بوک‌های اصلی این شرکت در سال آینده گفتند. ایسر تصمیم گرفته در سال‌های اخیر به جز گزینه‌های اقتصادی به سایر دسته‌های نوت‌بوک‌ها نیز وارد شود.

Acer-R13

سری R با صفحه‌نمایش چرخان شامل سه اندازه صفحه 11.6، 13.3 و 14 اینچی خواهد شد. این مخصولات با صفحه‌نمایش Full HD IPS و نسخه 14 اینچی با حافظه پرسرعت SSD عرضه شده و در 4 حالت مختلف به لطف صفحه‌نمایش و لولای 360 درجه قابل استفاده خواهند بود.

Acer-V-Nitro

سری V Nitro که اخیراً محبوبیت خوبی هم در بازار پیدا کرده در دو مدل 15 و 17 اینچی عرضه خواهد شد. در این مدل‌ها امکان انتخاب وضوح صفحه تا 4K و دوربین سه‌بعدی با فناوری RealSense™ اینتل وجود داشته و می‌توان هر دو مدل را یک مالتی‌مدیای بسیار قوی یا یک گیمینگ مقرون به صرفه قلمداد کرد. با فناوری نانوتکنولوژی IM Print بدنه نوت‌بوک‌ها علاوه بر مقاومت بالا اثر انگشت را نیز جذب نکرده و همچنین فناوری Super Cool برای خنک‌کنندگی بهتر آن‌ها تدارک دیده شده است. این نوت‌بوک‌ها با کارت گرافیک NVIDIA GTX 960M و پردازنده Core i7-6700HQ سری Skylake عرضه می‌شوند.

Acer-V13

سری بعدی V لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیای سبک 13 و 15 اینچی با ضخامت کم و عمر شارژ بالا (تا 7 ساعت) را شامل می‌شوند.

Acer-E

سری E و ES هم که از مطرح‌ترین محصولات ایسر در بازار ایران محسوب می‌شوند سال جدید با رنگ‌بندی‌های جدید، پردازنده‌های Skylake اینتل، شاسی و بدنه جدید و صفحه‌نمایش لمسی فول اچ‌دی به بازار خواهند آمد. این سری از صفحه‌نمایش 11 اینچی تا 17 اینچی را شامل شده و در ابعاد و وزن‌های مختلف به بازار خواهند آمد.

Acer-Predator-17

سرانجام سری Predator در دو اندازه 15 و 17 اینچی قوی‌ترین محصولات ایسر برای گیمرها هستند. این دو نوت‌بوک به پردازنده گرافیکی فوق پرقدرت NVIDIA GTX 980M مجهز شده و با جدیدترین پردازنده‌های اینتل، حافظه رم DDR4 و سیستم خنک‌کننده شرکت Cooler Master پا به رقابت با رقبایی مانند سری ROG ایسوس گذاشته‌اند.

Acer-Switch-10E

پس از نوت‌بوک‌ها بهروز اصلاحی مدیرکالای تبلت و موبایل سازگار به سراع تبلت‌های تبدیل شدنی این شرکت رفت. سری Switch در اندازه‌های 10، 11.6 و 12 اینچی از ویندوز 10 بهره می‌برند. مدل 10E با پردازنده Bay Trail اینتل، 2 گیگابایت رم، فناوری کاهش نور آبی برای محافظت از چشم و همچنین در 6 رنگ متنوع عرضه خواهند شد.

Acer-Switch-11V

مدل Switch 11V از بدنه فلزی برخوردار بوده و صفحه‌نمایش IPS با وضوح HD و یا FHD را به همراه 4 گیگابایت رم به همراه دارد. این مدل با فناوری SwitchLock از اطلاعات روی هارد دیسک شما در صورت جداشدن از بدنه حفاظت کرده و با فناوری LumiFlex عملکرد بهتری زیر نور خورشید خواهد داشت.

Acer-Switch-12S

سرانجام مدل Switch 12S با صفحه‌نمایش  اینچی FHD یا 4K با فناوری IPS و محافظ صفحه Gorilla Glass 4 عرضه می‌شوند. دوربین سه‌بعدی Intel RealSense™، پردازنده نسل ششمی Core M اینتل، USB Type C، سه میکروفون و درگاه تاندربولت از سایر مشخصات این تبلت است. 12S همچنین با فناوری Snap Hinge ایسر اتصالی را بدون سیم برای عدم بروز مشکل بین تبلت و کیبورد امکان‌پذیر کرده است.

Acer-Predator-8

مدل Predator 8 هم یکی از معدود تبلت‌های مخصوص بازی بازار است. این تبلت به پردازنده قدرتمند اینتل Atom x7 با پردازنده گرافیکی Intel HD مجهز شده و با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این تبلت فلزی 4 بلندگو در جلوی خود داشته و صفحه‌نمایش آن با وضوح 1920×1200 پیکسل (WUXGA) می‌تواند 100 درصد رنگ‌های بازه NTSC را به نمایش بگذارد.

Acer-Sazgar-6

در این مراسم همچنین به قید قرعه جوایزی از ایسر شامل گوشی، تبلت و نوت‌بوک به فروشندگان و توزیع‌کنندگان برتر این برند اهدا شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.