ال‌جی برای ساخت نکسوس بعدی با گوگل مشارکت نخواهد داشت

اگرچه ال‌جی طی چند سال اخیر همکاری تنگاتنگی را با گوگل در زمینه تولید گوشی‌های سری نکسوس برقرار کرده است، با این حال طبق گفته یکی از مدیران ال‌جی، این شرکت کره‌ای هیچ برنامه در جهت ادامه این همکاری با مانتین ویوها برای مونتاژ گوشی‌های Nexus 5 و Nexus 5X ندارد.

1

همان‌طور که مستحضر هستید گوگل بعد از واگذاری بخش کسب و کار موبایلی موتورولا به لنوو، مجاب به همکاری با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی در جهت تولید گوشی‌های سری نکسوس شد.

حال به نظر می‌رسد شایعات مرتبط با نیت گوگل از مونتاژ داخلی محصولات سری نکسوس قوت بیشتری پیدا کرده، زیرا طبق اظهارنظر یکی از مدیران شرکت کره‌ای، لااقل ال‌جی در سال 2016 برای ساخت نکسوس بعدی با گوگل مشارکت نخواهد داشت. وی همچنین مدعی شده که تولید محصول مشترک با گوگل مستلزم صرف هزینه و وقت بالایی برای شرکت متبوعش است، از این رو ال‌جی ترجیح داده که تمرکز خود را بر افزودن قابلیت‌های بیشتر به جی 5 قرار دهد.

ال‌جی برای رقابت با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی همچون سامسونگ، نیاز به آن دارد که تمرکزش را بر احیای دوباره برند خود با عرضه محصولات بالا رده در بازار معطوف کند.

در سوی دیگر گوگل از مدتی پیش تصمیم گرفته که سخت‌افزار مخصوص خودش را تولید کند که تبلت Pixel C یکی از آن‌ها به شمار می‌رود محصولات نکسوس برای گوگل منفعت‌های زیادی دارند، از این رو این شرکت قصد دارد با این دستگاه‌ها تجربه‌ بهتری از سیستم‌عامل اندروید خام را در اختیار کاربران قرار دهد.

هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ اوایل هفته جاری در نمایشگاه MWC2016 از پرچم‌داران جدید خود با قابلیت‌های منحصر به فرد (اغلب مربوط به جی 5 است) رونمایی کردند، از این رو نوبت آن است که با به کار گیری تبلیغات و شیوه‌های بازاریابی مختلف فضا را برای فروش محصولات جدید خود در بازار محیا کنند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    موندم سونی چرا همکاری نمیکنه