اچ‌تی‌سی با انتشار تصویر تبلیغاتی وان M10 از قدرت یک ۱۰ می‌گوید!

اگر به خاطر داشته باشید در چند روز اخیر اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC2016 از چند میان رده از سری دیزایر رونمایی کرد، این در حالی است که در کنگره موبایل بارسلون خبری از پرچم‌دار بعدی این شرکت که اکنون با نام  One M10 شناخته میشود حرفی به میان نیامد.

3

در همین حال پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی که انتظار می‌رود با ورود قدرتمندش اوضاع نابسامان این شرکت تایوانی در بازار را سروسامان بخشد، در برخی محافل با نام وان M10 و گاهی اوقات HTC Perfume شناخته می‌شود و انتظار می‌رود در اواخر ماه آینده شاهد برپایی مراسم رونمایی اختصاصی آن باشیم.

اکنون که گوشی‌های بالا رده اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی در کنگره جهانی موبایل معرفی گردیده، شرکت اچ‌تی‌سی با انتشار تصویری تبلیغاتی از وان M10، به کنایه از قدرت یک ۱۰ سخن به میان آورده است. علاوه بر این همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد همچون سال‌های گذشته با یک گوشی یکپارچه فلزی روبه‌رو باشیم که البته با هشتک powerof10، بر قدرتمند بودن آن اشاره شده است.

در هر حال بر اساس شایعات از پیش درز کرده انتظار می‌رود گوشی هوشمند وان M10 از نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD بهره ببرد و همچون سایر پرچم‌داران 2016 در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 820 باشد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به دوربین 12 مگا پیکسلی اولتراپیکسل مجهز به فلش دو رنگ LED که ظاهراً در کنار فرستنده و گیرنده مادون‌قرمز برای فوکوس لیزری قرار گرفته است، 4 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6.0.1 مارشملو، رابط کاربری Sense UI نسخه هفتم و یا هشتم اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    بهتره خودش کنار بکشه تا عین نوکیا نشده

    1. همایون می‌گوید

      والا دو تا خائن تو راس این شرکت ها من دیدم :
      – استفن آلوپ تو نوکیا که می تونست با توسغه سیستم meego تو نوکیا اونو نجات بده.
      – جان چن مدیر بلک بری که میتونست روی پتانسیل های داخلی بلاتفرم بلک بری کار کنه و با رفتن به سمت اندروید خودشو مسخره و شرکتو نابود نکنه

      htc بنده خدا مشکلش جای دیگست… صرقا تو کار گوشی هست و شرکتی که اینطوری باشه سخته رقابت با سرکت هایی که روی فن آوری های متفاوت کار میکنند و اونارو تو گوشی خودشون بکار میگیرند.

      1. Amir می‌گوید

        اچ تی سی یکی از بزرگترینا بود
        ابهتش خیلی زیاد بود 5 سال پیش
        ولی الان دیگه گوشی خوب و بد میزنه همه میرن سمت شرکتای چینی و سامسونگ و ایفون مخصوصا اینکه با سیستم عامل آندروید که همه شرکتا استفاده میکنن
        هست
        برای همین هنوز امید به رونق ماکروسافت هست