دکمه جدید فیس‌بوک با 5 واکنش احساسی متفاوت از لایک از راه رسید!

مدت‌هاست که کاربران فیس‌بوک منتظر دکمه‌های متفاوتی به جز لایک برای بیان سریع احساس خود نسبت به تصاویر و پست‌ها هستند. فیس‌بوک سرانجام امروز این ویژگی را در قالب دکمه جدید لایک ارائه کرده است.

1

با نگه‌داشتن انگشت خود روی دکمه Like قادر خواهید بود به دکمه‌های Love، Haha، Wow، Sad و Angry برای بیان علاقه زیاد، خندیدن، تعجب، ناراحتی و عصبانیت دسترسی داشته باشید. با وجود این‌که دکمه دیسلایک برخلاف درخواست کاربران اضافه نشده اما فیس‌بوک اعلام کرده که استفاده آزمایشی از دکمه‌های جدید در اسپانیا و ایرلند با بازخوردهای مثبتی از سوی کاربران همراه بوده است. این ویژگی جدید از همین امروز به نسخه‌های اندروید، iOS و تحت وب فیس‌بوک آمده است.

روند ایجاد این تغییر از سال گذشته و حرف‌های مارک زاکربرگ شروع شد او به تیم News Feed فیس‌بوک گفته بود که تنها دکمه لایک نمی‌تواند بیان‌گر احساس کاربران به یک پست یا تصویر باشد و این موضوع از کامنت‌های یک کلمه‌ای کاربران زیر تصاویر دوستانشان مشخص است. آزمایش دکمه‌های جدید از اسپانیا و ایرلند شروع شد و حالا در نسخه نهایی عکس‌العمل‌های Yay و Confused برای ابراز شادی و یا گیج شدن حذف شده است.

facebook-new-like

با وجود اضافه شدن این ویژگی هنوز لایک به عنوان مشخصه اصلی فیس‌بوک محسوب می‌شود و وقتی مشغول چک کردن فیس‌بوک خود هستید این دکمه لایک است که کماکان خودنمایی می‌کند. البته برای دفعه اول پس از آپدیت شدن اپلیکیشن فیس‌بوک به شما اضافه شدن این ویژگی را گوشزد خواهد کرد. همچنین به جای تعداد لایک‌ها از این پس تعداد «واکنش‌ها» نمایش داده خوهد شد. این ویژگی جدید هم در صفحه‌های شخصی و هم در صفحه‌های عمومی و کسب‌وکارها وجود دارد و می‌توانید از این پس خشم خود را نسبت به تصمیم برند محبوبتان با دکمه Angry نشان دهید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    راحتی یعنی نداشتن فیسبوک