تماشا کنید: مقایسه لرزش‌گیر اپتیکال در گلکسی اس 7 و آیفون 6اس پلاس

سامسونگ گلکسی اس 7 را نیز مانند پرچم‌داران قبلی این برند به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز کرده است. اگر دوست دارید بدانید در فیلمبرداری عملکرد پرچم‌دار جدید سامسونگ نسبت به آیفون 6اس پلاس چگونه است ویدئوی ادامه مطلب شاید بتواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

1

دوربین گلکسی اس 7 نسبت به گلکسی اس 6 تغییرات زیادی کرده است. از فوکوس فوق سریع با کمک فناوری Dual Pixel گرفته تا پیکسل‌های درشت‌تر، دیافراگم وسیع‌تر و جذب 95 درصد نور بیشتر. اما عملکرد لرزش‌گیر اپتیکال معمولاً در دو زمینه است. در ثبت تصاویر در نور کم OIS اجازه می‌دهد سرعت شاتر کمتر شده و نور بیشتری جذب شود بدون این‌که لرزش دست باعث مات شدن شود و در فیلمبرداری نیز لرزش ایجاد شده از حرکت دست و راه‌رفتن تا حد امکان خنثی خواهد شد.


همان‌طور که در ویدئو می‌بینید هر دو گوشی تقریباً عملکرد یکسانی در حذف لرزش‌ها دارند و نمی‌توان برنده‌ای قطعی از میان این دو انتخاب کرد. از آن‌جا که نرم‌افزار گلکسی اس 7 هنوز نهایی نشده راجع به رنگ‌ها و وضوح هم نمی‌توان نظر داد اما اگر ادعای سامسونگ درست باشد مطمئناً دوباره با یکی از بهترین دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند مواجه خواهیم بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سلطان لرزش گیر اپتیکال لومیا 1020