تماشا کنید: بسته‌بندی‌های جدید کوکاکولا به یک هدست واقعیت مجازی تبدیل می‌شود!

با وجود این‌که اپل هنوز به صورت آشکار وارد عرصه واقعیت مجازی نشده کوکاکولا با یک اقدام جالب بسته‌بندی نوشابه‌های خود را طوری تغییر داده که می‌توانید آن را به راحتی به یک هدست واقعیت مجازی شبیه به Cardboard گوگل تبدیل کنید.

2

بسته‌بندی 12تایی نوشابه‌های کوکاکولا را حالا می‌توانید طبق ویدئوی زیر به هدست واقعیت مجازی تبدیل کنید. البته این هدست برای تمامی گوشی‌های هوشمند و نه فقط آیفون قابل استفاده خواهد بود و کوکاکولا آن را اولین هدست واقعیت مجازی با استفاده از مقوای بازیافتی می‌داند. کوکاکولا همچنین یک لنز پلاستیکی را نیز در جعبه‌ها قرار داده که هرچند کیفیت لنزهای هدست‌های بازار را ندارد اما برای تجربه واقعیت مجازی برای اولین بار می‌تواند مفید باشد.


ایده Google Cardboard تاکنون توسط ده‌ها شرکت مختلف از بسته‌بندی‌های پلاستیکی و مقوایی تا محصولاتی حرفه‌ای مانند View-Master استفاده شده است. گوگل ماه گذشته اعلام کرد که بیش از 5 میلیون Cardboard را به فروش رسانده و تعداد اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی نیز در گوگل پلی استور از هزار عدد عبور کرده است. البته اپ‌های واقعیت مجازی کمتری در اپ استور اپل وجود دارند اما شایعات خبر از یک تیم سری در کوپرتینو برای عرضه یک هدست ترکیبی واقعیت مجازی/افزوده دارند.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    اینجا با نوشابه هاش ته تهش یه ساعت دیواری هدیه میده

  2. Amir می‌گوید

    جلال الخالق