دیسپلی‌میت: گلکسی اس 7 و اس 7 اج بهترین صفحه‌نمایش موبایلی دنیا را دارند

DisplayMate بزرگترین مرجع بررسی صفحه‌نمایش‌های موبایلی چند سالی هست که پرچم‌داران سامسونگ را به عنوان بهترین معرفی می‌کند و ظاهراً گلکسی اس 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به اعتقاد دیسپلی‌میت سامسونگ باز هم صفحه‌نمایش AMOLED خود را بهبود بخشیده است.

0

گلکسی نوت 4، گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 به ترتیب در سال‌های گذشته توانستند عنوان بهترین صفحه‌نمایش موبایلی را از DisplayMate بگیرند و حالا نوبت به دوگانه گلکسی اس 7 سامسونگ رسیده است. به اعتقاد دیسپلی‌میت گلکسی اس 7 صفحه‌نمایشی 24 درصد روشن‌تر از گلکسی اس 6 دارد و به این ترتیب عملکرد حتی بهتری در زیر نور خوشید خواهد داشت. همچنین از آن‌جا که می‌توان از تمامی صفحه‌نمایش‌های AMOLED با عینک‌های پولاریزه استفاده کرد گلکسی اس 7 گزینه‌ای ایده‌آل در فضای باز محسوب می‌شود.

درست برعکس صفحه‌نمایش گلکسی اس 7 می‌تواند حداقل روشنایی خود را به 2 نیت برساند و به این ترتیب در تاریکی مطلق و پیش از خواب کمترین آسیب را به چشم شما برساند. این ویژگی به کمک خاموش کردن کامل پیکسل‌های مشکی در صفحه‌نمایش‌های AMOLED از مهمترین مزایای OLED نسبت به LCD محسوب می‌شود. تنظیم روشنایی خودکار هم حالا هوشمند شده و سلایق شما را در محیط‌های نوری مختلف شناخته و به خاطر می‌سپارد.

حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن یا Always On قادر است وقتی گوشی را برعکس روی میز قرار داده یا در جیب و کیف خود گذاشته‌اید خاموش شده تا انرژی مصرف نکند. وقتی این ویژگی فعال باشد صفحه‌نمایش انرژی بین 50 تا 90 میلی‌وات مصرف کرده و روشنایی آن در محیط روشن 60 نیت و در اتاق تاریک کمتر خواهد بود.

از نظر کیفیت تصویر حالت Basic در گلکسی اس 7 درست مانند گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 دقیق‌ترین رنگ‌ها را به نمایش گذاشته و در حالت Photo Mode نیز پالت رنگ از sRGB به Adobe RGB با 17 درصد گستره رنگی وسیع‌تر سوییچ می‌شود. به اعتقاد دیسپلی‌میت اگر صفحه‌نمایش ملاک اول انتخاب گوشی هوشمند شماست نمی‌توانید گزینه‌ای بهتر از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج پیدا کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.