رونمایی شیائومی از گوشی هوشمند Mi 5 با 4 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 820

شرکت شیائومی نیز سرانجام در مراسمی که در نیویورک از پیش برپا کرده بود از پرچم‌دار 2016 خود با Mi 5 نام کرد.

1

شیائومی در سال‌های اخیر توانسته علاوه بر رشد کمی محصولات خود، وجه دیگری از یک تولیدکننده باکیفیت چینی در بازارهای جهانی ارائه دهد؛ از این می‌کوشد این جایگاه را با ارائه یک پرچم‌دار واقعی در سال 2016 تثبیت نماید. بر همین اساس می‌تواند Mi 5 را باکیفیت‌ترین و شکیل‌ترین گوشی ساخت این شرکت دانست که با بهره‌گیری از نمایشگر بدون حاشیه و بدنه‌ای یکپارچه سرامیکی با گوشه‌هایی گیرد احساس در دست‌گیری یک گوشی لوکس را به افراد القا می‌کند.

Xiaomi-Mi-5 (1)

گوشی هوشمند Mi 5 شیائومی از نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و چگالی تصویر 451 ppi بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس 4 از آن محافظت شده است.

Xiaomi-Mi-5 (4)

در سوی دیگر همچون دیگر پرچم‌داران 2016 قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که از 4 هسته سفارشی Kryo و پردازنده گرافیکی عالی Adreno 530 بهره می‌برد و به ادعای شرکت سازنده 40 درصد نسبت به نسل پیش سریع‌تر عمل کرده بدون این‌که مشکلات گرمای بیش از حد آن را داشته باشد، به همراه 4 گیگابایت حافظه رم  از نوع LPDDR4 قلب Mi 5 را به تپش درآورد.

Xiaomi-Mi-5

علاوه بر این گوشی بالا رده این شرکت چینی در قاب پشتی میزبان دوربین 16 مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری به صورت 4k ، HDR و مجهز به ISO است، این در حالی است که دوربین سلفی آن نیز به لنز 4 مگا پیکسلی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است.

Xiaomi-Mi-5 (3)

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Mi 5 می‌تواند به حافظه ذخیره‌سازی 16 و 64 گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه هوم، درگاه USB-C، بلوتوث 4، NFC، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی که به لطف فناوری Quick Charge میتواند ظرف مدت زمان 30 دقیقه به 80 درصد توان خود برسد و بهره‌مندی پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 7 اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول قرار است در سه نسخه استاندارد، High و اکسکلوسیو به ترتیب با قیمت 306، 352 و 413 دلار در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید راهی بازار شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    بازار پر از

    گوشی های
    چینی