رونمایی Mouse از فبلت ویندوزی MADOSMA Q601 در MWC2016

طی روند برگزاری کنگره جهانی موبایل شاهد معرفی طیف وسیعی از گوشی‌ها و محصولات مبتنی بر ویندوز 10 از سوی تولیدکنندگان سخت‌افزار بوده ایم. در همین رابطه نیز ساعاتی پیش شرکت ژاپنی Mouse از یک فبلت مبتنی بر ویندوز 10 موبایل با نام MADOSMA Q601 در بارسلونا پرده برداشت.

1

کنگره جهانی موبایل فرصت خوبی برای شرکت‌های نوپای تولید کننده گوشی‌های همراه پدید می‌آورد تا در کنار غول‌های این عرصه عرض اندام کنند. در همین حال شرکت کمتر شناخته شده ژاپنی Mouse نیز ساعاتی پیش در MWC2016 از یک فبلت مبتنی بر ویندوز 10 موبایل رونمایی کرد که قرار است از ماه آینده راهی بازار شود.

بر این اساس فبلت ویندوزی MADOSMA Q601 از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس 4 از آن محافظت شده است. این محصول در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 617 بوده که در کنار 3 گیگابایت حافظه رم عملکرد قابل قبولی با توجه به خصوصیات ویندوز 10 موبایل از خود به جای می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های فبلت MADOSMA Q601 که دارای ابعاد 160 در 82.3 در 7.9 میلی‌متری و وزنی معادل 170 گرم است می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی، سنسورهای GPS ،A-GPS، شتاب سنج، تشخیص میزان روشنایی، قطب نمای الکترونیکی، درگاه یواس‌بی_سی با امکان اتصال به نمایشگرهای بزرگ‌تر به وسیله قابلیت کوانتوم و باتری  3900 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    زودتر ویندوز 10 بیاد که دیگه تحمل نداریم