مایکروسافت ماه آینده پیام رسان Skype Qik را بازنشسته خواهد کرد

اپلیکیشن پیام رسان Skype Qik امکان ارسال پیام‌های ویدئویی و به اشتراک گذاشتن آنها را برای کاربران میسر می‌کرد؛ اما از قرار معلوم مایکروسافت قصد دارد عطای این اپلیکیشن را به لقایش ببخشد و ظرف ماه آینده آنرا بازنشسته کند.

1

اپلیکیشن Skype Qik از جانب مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های موبایل ویندوز فون، اندروید و iOS منتشر شده بود. همان‌گونه که ذکر شد این اپلیکیشن پیام رسان تا یک ماه دیگر (دقیقا در تاریخ پنجم فروردین ماه) به تاریخ خواهد پیوست و دیگر هیچ‌ یک از سیستم‌عامل‌های ذکر شده قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

تیم توسعه دهنده اسکایپ در بلاگ خود حذف اپلیکیشن Qik را به دلیل اضافه شدن امکان پشتیبانی از ویدئو به صورت گروهی در اسکایپ نسخه‌های اندروید و iOS ذکر کرد. لازم به ذکر است که این ویژگی در اسکایپ نسخه ویندوز موبایل همچنان در دست توسعه است و خبری از عرضه آن به میان نیامد.

مایکروسافت رسما از کاربران خود درخواست کرده تا پیغام‌های محبوب خود را ذخیره کنند چرا که بعد از پنجم اسفند ماه قادر به ارسال یا دریافت پیام نخواهند بود.

mspoweruser.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دیگه ماکروسافت هم مثل بقیه آخر از همه برا ویندوز برنامه میده