درز رندرهای گوشی vivo Xplay 5 با 6 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش خمیده

شاید تاکنون نام شرکت vivo نیز به گوشتان نخورده باشد. این شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی است و به تازگی قصد عرضه اولین گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم را دارد! Xplay 5 قرار است همچنین با صفحه‌نمایش خمیده شبیه به گلکسی اس 7 اج و با سیستم صوتی Hi-Fi 3.0 عرضه شود.

1

vivo شاید در خارج از چین برند مطرحی نباشد اما می‌توان حتی با مشخصات احتمالی و تصاویر رندرشده عملکرد آن را ستایش کرد. Xplay نه تنها اولین گوشی مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم است بلکه از پردازنده فوق قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 کوالکام و همچنین صفحه‌نمایش خمیده‌ای شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ بهره می‌برد. اگر تصاویر زیر درست باشد این گوشی همچنین به دو فلش LED، حسگر اثر انگشت و بدنه فلزی مجهز شده و دارای حاشیه‌های اندکی نیز خواهد بود.

یک ویژگی مهم دیگر که همیشه در پرچم‌داران vivo مطرح بوده یعنی کیفیت خروجی صدا نیز از ویژگی‌های کلیدی Xplay 5 خواهد بود و اگر از هدفون‌های گران‌قیمت و رزولوشن بالا استفاده می‌کنید خیالتان راحت باشد چرا که این گوشی به فناوری Hi-Fi 3.0 و مبدل صوتی DAC پیشرفته‌ای مجهز خواهد شد.

این گوشی قرار است در یازدهم اسفندماه رسماً رونمایی شود اما نمی‌دانیم آیا vivo این بار قصد عرضه جهانی آن را دارد یا خیر.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    شش گیگابایت رم و صفحه خمیده هم خز شد