رونمایی لنوو از تبلت های هیبریدی Yoga Flex و Miix

لنوو طی یکی دو روز اخیر در MWC2016 محصولات مختلفی را در معرض دید عموم قرار داده و در ادامه همین سریال نیز ساعاتی پیش از دو تبلت تبدیل‌پذیر جدید با نام‌های Yoga Flex و Miix رونمایی کرد.

1

Yoga Flex که برخی آن را مدل جهانی یوگا 510 نیز قلمداد می‌کنند، در دو نسخه 14 و 15 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی تولید گردیده که هر دوی آن‌ها از سخت‌افزاری همچون تراشه Core i7، حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی SSD،  هشت گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک AMD Radeon R7 M46 بهره می‌برند. طبق اعلام شرکت سازنده مدل 14 و 15 این محصول قرار است از ماه آینده به ترتیب با قیمت 599 و 699 دلاری راهی بازار شود.

در سوی دیگر MIiix 310 را می‌توان یک تبلت میان رده ویندوزی نامیده که دارای نمایشگری 10.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، پردازنده Atom X5 8300 اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی 128 از نوع eMMC است. این محصول نیز قرار است با پشتیبانی از شبکه LTE از تابستان به بازار عرضه شود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    فلکس
    مزخرف ترین ایده ای هست که دیدم