رونمایی مدیاتک از نسل جدید حسگر سلامتی

در راستای تجهیز هرچه بیشتر دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی به سنسورهای کاربردی‌تر و با توانایی و دقت بالاتر، شرکت مدیاتک در کنگره جهانی موبایل از سنسور MT2511 رونمایی کرد.

1

این سنسور قابلیت ادغام با سنسورهای تخصصی فعلی مدیاتک و البته سنسورهای به‌کار گرفته شده برپایه قابلیت اینترنت اشیا را داراست. MT2511 به عنوان سنسوری که می‌تواند اطلاعات سلامتی-پزشکی کاملا دقیقی را جمع‌آوری کند در قالب تراشه‌ای ویژه به همراه یک پردازنده کوچک به بازار عرضه خواهد شد.
این سنسور جدید را می‌توان در تعامل با تراشه‌های اندروید ور نظیر MT2502، MT2523 و MT2601 مورد استفاده قرارداد و نکته مثبت آن امکان استفاده حتی بدون نیاز به صفحه‌‌نمایش‌های لمسی است. MT2511 از سیستم تقریب‌زنی تعداد ضربان قلب و استاتیک رم کم‌مصرف 4 کیلوبایتی بهره می‌برد. امکان دریافت ورودی از سنسورهای الکتروکاردیوگرافی و گزینه‌های دیگر ورودی مانند سیگنال‌های مختلف سلامتی نیز وجود دارد.
این سنسور برمبنای توافق چهارساله مدیاتک و بیمارستان دانشگاه ملی تایوان، طراحی و مورد تایید قرارگرفته است. ابعاد سه میلی‌متر در سه‌میلی‌متر و مصرف فوق‌العاده پایین توان از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول جدید مدیاتک است.
J C Hsu، مدیر ارشد محصولات مدیاتک این محصول را به‌منظور استفاده در دستگاه‌های الکترونیکی مانند دست‌بندهای پوشیدنی ورزشی یا ساعت‌های هوشمند مناسب می‌داند. MT2511 می‌تواند راهکاری جدید برای تولید نسل تازه‌ای از دستگاه‌های سلامتی و لباس‌های هوشمند باشد. این محصول از نیمه اول سال جاری میلادی به مرحله تولید خواهد رسید.

Androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ادم ممیخواد گوشی بخره نه دستگاه فشارخون و سلامت که
    دیگه نمیدونن چی به گوشی اضافه کنن موندن