درز اولین تصویر از بدنه فلزی تراش خورده اچ‌تی‌سی وان M10

با این‌که اچ‌تی‌سی در مراسم خود در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون محصولی را معرفی نکرد اما پرچم‌دار آینده این شرکت One M10 هنوز در مرحله نهایی تولید و بررسی است و ظاهراً قرار است تا در فروردین ماه و طی مراسمی جداگانه رونمایی شود.

1

همان‌طور که از تمامی پرچم‌داران اچ‌تی‌سی انتظار داریم One M10 نیز قرار است با بدنه فلزی به بازار عرضه شود اما از آن‌جایی که شایعات خبر از شباهت زیادی آن به One A9 داشتند نگران بودیم شاید اچ‌تی‌سی دوباره یک گوشی هوشمند با شباهت فراوان به آیفون معرفی کند. با وجود این‌که One M10 در جلو شباهت زیادی به A9 دارد و بلندگوهای استریوی BoomSound آن حذف شده‌اند اما اگر تصویر درز کرده جدید صحت داشته باشد بدنه پشتی از جنس فلز تراش خورده و با شباهت بیشتر به One M7 عرضه خواهد شد.

HTC-One-M10-black

این تصویر که از وب‌سایت اجتماعی چینی Sina Weibo درز کرده دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل One M10 را در کنار فلش دو رنگ LED آن نشان می‌دهد که ظاهراً در کنار فرستنده و گیرنده مادون قرمز برای فوکوس لیزری قرار گرفته است. نوار پلاستیکی آنتن درست شبیه به One M7 تا One M9 امکان عبور امواج مخابراتی از بدنه فلزی را فراهم کرده و میکروفون دوم نیز برای حذف نویز روی این نوار به چشم می‌خورد.

از تصویر همچنین می‌توان حدس زد که درگاه 3.5 میلی‌متری صدا در بالای گوشی قرار داده شده و دکمه پاور نیز سمت راست قرار گرفته است. البته از آن‌جا که لنز دوربین کمی کوچک‌تر از معمول و لبه‌های تراش خورده عریض‌تر از قبل به نظر می‌رسند شاید این تصویر متعلق به یک گوشی کوچک‌تر مثل One M10 Mini باشد اما هنوز چیزی مشخص نیست. از سایر مشخصات احتمالی پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، 3 یا 4 گیگابایت رم و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    درز اولین تصاویری از ادامه بدبختی اچ تی سی