بازماندگان قربانیان حادثه سن برناردینیو در دادگاه به جنگ اپل می‌روند!

پس از این‌که اپل از رمزگشایی یکی از قاتلین پرونده تروریستی سن برناردینیو خودداری کرد درحالی‌که بسیاری از سران شرکت‌های فناوری از این شرکت حمایت کردند اما حالا بازماندگان این حادثه آماده مقابله با اپل در دادگاه هستند.

1

FBI از اپل درخواست کرد که آیفون 5سی یکی از متهمین را برای بررسی احتمال وجود همدستان بیشتر رمزگشایی کند اما تیم کوک این درخواست دادگاه را رد کرد و همچنین اعلام کرد قصد ندارد یک Backdoor در محصولات اپل قرار دهد. خبرها و ماجراهای این پرونده را می‌توانید از تگ سن برناردینیو در فارنت بخوانید اما اپل ادعا می‌کند نرم‌افزاری که دولیت برای دریافت اطلاعات مورد نیازش طلب می‌کند وجود ندارد و قرار دادن یک حفره امنیتی نیز می‌تواند در صورت سواستفاده ضررهای زیادی را عاید کاربران اپل کند.

به تازگی بازماندگان قربانیان این حادثه با هدایت قاضی سابق «استفن لارسن» علیه اپل متحد شده‌اند. لارسن می‌گوید: «آن‌ها مورد هدف تروریست‌ها قرار گرفته‌اند و باید بدانند چرا و چگونه این اتفاق رخ داده است.» با این‌که آقای لارسن از مطرح کردن تعداد موکلین خودش خودداری کرده ادعا می‌کند برای این‌کار هیچ پولی دریافت نمی‌کند.

گفتنی است در این حادثه که روز 11 آذرماه در ساختمان اداری سن برناردینیو رخ داد 14 نفر توسط Syed Farook و همسرش به قتل رسیدند. این دو نفر بعد از ظهر همان‌روز در درگیری مسلحانه با نیروهای پلیس کشته شدند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مشت محکمی بر دهان یاوه گویان