ببینید: مقایسه مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند Xperia X با Xperia X Performance و Xperia XA سونی

اگر طی یک ساعت گذشته اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که شرکت سونی از سری اکسپریا X گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرده است. در همین رابطه در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات گوشی‌های این سری را با هم مقایسه نماییم.

0

گوشی هوشمند اکسپریا XA با ابعاد بدنه 143.6 در 66.8 در 7.9 میلی‌متر و وزن 137 گرم دارای نمایشگری بدون حاشیه کناری 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و قبل آن ر گویا تراشه هشت هسته‌ای MT6755 مدیاتک قرار است در کنار 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

در سوی دیگر  Xperia X در سینه میزبان تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 650 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. علاوه بر این گوشی هوشمند اکسپریا ایکس در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی تولید گردیده با این حال برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر هم می‌توان از کارت حافظه جانبی در آن استفاده کرد.

گل سرسبد این سری یعنی Xperia X Performance نیز به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p مجهز است و با وجود شباهت به سری Xperia Z به جای شیشه در پشت از فلز برس خورده استفاده کرده است. علاوه بر این محصول به چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 با 4 هسته سفارشی Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهز شده است که آن را از نظر کارایی حتی بالاتر از Xperia Z5 Premium قرار خواهد داد. دوربین 23 مگا پیکسلی این گوشی با کمک فوکوس هیبریدی (کنتراست و PD) به سرعت فوکوس عالی 0.1 ثانیه دست پیدا کرده است و به ادعای سونی این فناوری پیش از این در دوربین‌های سری آلفای این شرکت استفاده شده است.

در ادامه می‌توانید شاهد جدول مقایسه مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند Xperia X با Xperia X Performance و Xperia XA سونی باشید.

Sony_Xperia_X_Comp

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.