رونمایی ZTE از گوشی میان‌رده Blade V7 Lite با حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش 5 اینچی

ZTE را هم می‌توان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حاضر در کنگره جهانی موبایل دانست که لحظاتی پیش از گوشی میان‌رده Blade V7 Lite با حسگر اثرانگشت و صفحه‌نمایش 5 اینچی رونمایی کرد.

0

بدون هیچ مقدمه‌ای بهتر است مروری داشته باشیم بر مشخصات فنی گوشی جدید ZTE به نام Blade V7 Lite. بر این اساس این محصول دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی بوده که توسط پوشش خمیده گوریلا گلس v2 از آن محافظت می‌شود.

گوشی هوشمند Blade V7 Lite در سینه میزبان تراشه‌ای چهار هسته‌ای ساخت مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم می‌باشد و دارای حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی است؛ البته ناگفته نماند که امکان افزایش فضای قابل‌دسترس با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است.

V7-Lite

از دیگر ویژگی‌های این میان رده ZTE از تابستان با بهره‌گیری پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو در کشورهای آلمان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی و مکزیک عرضه شود می‌توان به دوربین اصلی و سلفی 8 مگا پیکسلی، سنسور اثرانگشت و باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.