این‌ها تمام لوازم جانبی رسمی گلکسی اس 7 هستند

سامسونگ پس از رونمایی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج لوازم جانبی این گوشی را معرفی کرد. این لوازم را که شامل کاورهای مختلف، شارژر‌های بی‌سیم، پاوربانک و کیبوردهای فیزیکی می‌شوند در ادامه معرفی می‌کنیم.

4

Galaxy-S7-LED-flip-cover

کاور LED View Cover همان‌طور که در تصویر می‌بینید از جنس چرم مصنوعی بوده و اما قابلیت نمایش ساعت، اعلان‌ها و تاریخ را دارد و حتی می‌توانید بدون باز کردن آن و با لمس کاور به تماس‌ها پاسخ داده، آن‌ها را رد کنید و یا آلارم گوشی را قطع کنید.

Galaxy-S7-clear-view-cover

کاور Clear View Cover که پیش از این برای سری گلکسی اس 6 نیز رونمایی شده بود با دربی شفاف می‌تواند نور را از خودش عبور دهد و علاوه بر تعامل با تماس‌ها و آلارم موسیقی را نیز کنترل کند. این مدل در گلکسی اس 6 مشکلاتی مانند خش افتادن روی صفحه‌نمایش را به همراه داشت که امیدواریم سامسونگ در نسخه جدید آن‌ها را برطرف کرده باشد.

Galaxy-S7-S-View-Cover

کاور S View Cover نیز از نسل قبل به ارث رسیده و در یک پنجره بخشی از صفحه‌نمایش را آشکار می‌کند. در این صفحه‌نمایش قادرید کنترل موزیک را به دست بگیرید، به تماس‌ها پاسخ داده و همچنین با دوربین عکس بگیرید.

Galaxy-S7-leather-Cover

برای کاربرانی که به کیفیت بیشتر اهمیت می‌دهند سامسونگ کاورهای چرمی را نیز ارائه می‌کند. این کاورها قابلیت خاصی ندارند اما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

Galaxy-S7-Flip-Wallet

کاور Flip Wallet می‌تواند علاوه بر گوشی شما پول نقد و کارت‌های اعتباری کاربر را نیز در خود جای دهد. این کاور از گوشی به صورت کامل محافظت خواهد کرد هرچند که قطر آن را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

Galaxy-S7-Keyboard-Cover

کاورهای کیبورددارد Keyboard Cover که ابتدا در گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی شده بودند به گلکسی اس 7 نیز آمده‌اند. این کیبوردها برای افرادی که به پیامک‌بازی و تایپ علاقه داشته و حس کیبوردهای فیزیکی را ترجیح می‌دهند عالیست. درصد خطای تایپ در این کیبوردها نسبت به کیبوردهای مجازی کمتر است.

Galaxy-S7-fast-wireless-charger

از آن‌جا که گلکسی اس 7 و اس 7 اج به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز هستند سامسونگ شارژرهای بی‌سیم سریع خود را نیز معرفی کرده است. شارژرهای جدید زاویه‌دار و ایستاده طراحی شده‌اند تا در هنگام شارژ نیز بتوانید از گوشی استفاده کنید.

Galaxy-S7-power-pack

پاوربانک‌های جدید سامسونگ نیز در دو ظرفیت 5100 و 10200 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهند شد و نه‌تنها از فناوری شارژ سریع برای سریع‌تر شارژ کردن گوشی برخوردارند بلکه خودشان نیز با شارژ سریع زودتر شارژ خواهند شد!

Galaxy-S7-Backpack

و نهایتاً کاورهای Backpack یا کوله‌پشتی دارای باتری داخلی هستند که می‌توانند عمر شارژ گلکسی اس 7 و اس 7 اج شما را افزایش دهند. خوشبختانه این کاورها برخلاف کاورهای اپل دارای زائده عجیبی نیستند و یکنواخت طراحی شده‌اند.

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    کاورهای سامسونگ هم گوشی زو ضخیم و بد شکل میکنه
    اخری که مضحک هست خیلی مسخره شده

    شارژبیسیم هم نباشه بهتره اخه وقتی گوشی رو باید رو دستگاه بذاری چه فرقی با سیم داره

    1. میلاد می‌گوید

      اکسیژن ک نمیتونه استفاده کنه

  2. Ehsan می‌گوید

    سامسونگ عالیه،این گوشف بهترینه،بدون شک میخرمش

    1. Amir می‌گوید

      با شک بخرش حتما