رونمایی رسمی لنوو از تبلت‌های ارزان‌قیمت 7، 8 و 10 اینچی سری Tab 3

شرکت لنوو دقایقی پیش در کنار طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های سری یوگا، از تبلت‌های ارزان‌قیمت 7، 8 و 10 اینچی سری Tab 3 نیز رونمایی کرد.

1

قبل از مرور مشخصات داخلی تبلت های ارزان قیمت جدید لنوو این نکته را بایستی متذکر شویم که تمام این محصولات از گوگل پلی پشتیبانی می‌کنند، از این رو در دریافت اپلیکیشن‌های مورد نظر از این فروشگاه نرم‌افزاری مشکلی نخواهید داشت.

Lenovo-TAB3-7-MWC-05

هر دو نسخه 7 و 8 اینچی تبلت TAB3 دارای وضوح تصویر اچ دی هستند و در سینه از تراشه‌ای چهار هسته‌ای با کلاک فرکانس 1 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. طبق گفته شرکت سازنده نسخه وای‌فای این محصول قرار است با برچسب 79 دلاری و مدلی که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و دارای فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی است با قیمت 129 دلاری به بازار عرضه گردد.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 5 و 2 مگا پیکسلی، بهره‌مندی پیش‌فرض از برنامه‌های متناسب با روحیات کودکان و نوجوانان، برنامه‌ای در جهت کنترل نور آبی ساطع شده از نمایشگر و بلندگوهایی مجهز به فناوری Dolby Atmos اشاره کرد.

Lenovo-TAB3-8-MWC-09-1600x900

در سوی دیگر مدل 10 اینچی تبلت Tab 3 به دلیل برخورداری از سخت‌افزاری به مراتب قدرتمندتر برای استارتاپ‌های نوپا مناسب است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده این نسخه دارای نمایشگری 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده، علاوه بر این از یک تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته است.

از دیگر مشخصات بارز این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی، پشتیبانی از کانکتور  RJ45، فول USB و دارا بودن گواهی عایقی IP52 اشاره کرد. نسخه 10 اینچی تبلت Tab 3 قرار است با پایه قیمت 199 دلاری از تابستان راهی بازار شود.

androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من که نظری ندارم
    هیچ رقبتی ایجاد نکرد