رونمایی اچ‌تی‌سی از گوشی‌های هوشمند دیزایر 825، دیزایر 630 و دیزایر 530 در MWC 2016

شرکت اچ‌تی‌سی با رونمایی از سه‌گانه جدید خود، بار دیگر تاریخ یکه‌تازی خود در زمینه طراحی گوشی‌های هوشمند زیبا و مجهز به قابلیت‌هایی برپایه موسیقی را زنده کرد. سه‌گانه دیزایرهای جدید اچ‌تی‌سی از بدنه پلی‌کربناتی بهره می‌برند که الگوی خاصی نیز بر روی بدنه هر گوشی ترسیم شده است.

1

گل سرسبد این محصولات، دیزایر 825 است که در قالب رنگ سفید و طرح‌های صورتی و خاکستری موجود روی آن و یا رنگ خاکستری با طرح‌های طلایی روانه بازار خواهد شد. این دستگاه هوشمند به همراه یک هدست با کیفیت خروجی رزولوشن بالا روانه بازار خواهد شد. خود گوشی نیز خروجی صدای با کیفیت را برپایه استاندارد بوم‌ساند و دالبی پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع سوپر ال‌سی‌دی با رزولوشن تمام اچ‌دی بهره می‌برد. تراشه چهارهسته‌ای 32 بیتی اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی و اندروید 6.0 مارشملو از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است. دوربین 5 مگاپیکسلی ویژه عکس‌های سلفی نیز قابلیت‌هایی مانند تغییر چهره مجازی را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. در قسمت پشتی نیز شاهد بهره‌گیری از دوربین 13 مگاپیکسلی هستیم که توانایی فیلم‌برداری با رزولوشن تمام اچ‌دی را دارد. این محصول در قالب دو ترکیب تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته به همراه باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد.

A16 - Desire 530/630 - Handset - Image - Global
A16 – Desire 530/630 – Handset – Image – Global

دیزایر 630 نیز شباهت زیادی با دیزایر 825 دارد و تنها از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و البته باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. بهره‌گیری از همان ترکیب تجهیزات صوتی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو از مشخصات این دستگاه هوشمند است. این دستگاه هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون 400، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و وای‌فای تک بانده بهره می‌برد. این محصول تنها در قالب نسخه دو سیم‌کارته روانه بازار خواهد شد.

در پایان، اچ‌تی‌سی دیزایر 530 را باید نسخه با مشخصات پایین 630 به حساب آورد. بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 210 و 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با امکان افزایش از طریق کارت حافظه جانبی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است.desire 820

تمرکز اچ‌تی‌سی روی عکس‌های سلفی در قالب بهره‌گیری از دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو نمود پیدا کرده است. این در حالی است که در قسمت پشتی شاهد بهره‌گیری از دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری تمام اچ‌دی هستیم.

لازم به ذکر است که هیچ توضیحی در خصوص قیمت محصولات یادشده منتشر نشده است.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تنها خلاقیت جالبش نوع رنگ بندیاشه
    دورربینشم عین تبخاله