رونمایی ZTE ‌از Spro Plus؛ ترکیب هوشمندانه یک تبلت و پروژکتور هوشمند!

شرکت ZTE ‌ لحظاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه MWC2016 از تبلت عجین شده با یک پروژکتور داخلی به نام Spro Plus رونمایی کرد.

0

بدون شک یک پروژکتور که دارای درگاه یواس‌بی بوده و قادر باشد به طور مستقیم یا بی‌سیم ویدئوها و عکس‌های را با کیفیت عالی پخش نماید، ایده ایست که می‌توان بسیاری را از زحمت کابل‌کشی‌های طولانی جهت اتصال پروژکتور به پی‌سیخلاص کند. حال ZTE نیز که تا پیش از این محصولی مشابه با آن را به نام crazy all-in-one راهی بازار کرده بود، لحظاتی پیش از Spro Plus که درواقع ترکیب هوشمندانه از یک تبلت و پروژکتور هوشمند است در MWC2016 رونمایی کرد.

spro_plus____-_2.0 - Copy

بر این اساس تبلت Spro Plus دارای نمایشگری 8.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بوده و در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 801 یا 625 است. این تبلت دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای و LTE را داشته و به طور پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو بهره می‌برد.

spro_plus____-_1.0 (1) - Copy

در سوی دیگر  پروژکتور هوشمند Spro Plus قادر است تصاویر را با قدرت 500 لومن و با وضوح WXGA بر روی پرده یا دیوار بتاباند که دو برابر قدرتمندتر از مدل Spro 2 است. همچنین این محصول قابلیت پخش کنفرانس ویدئویی را با بهره‌گیری از دوربین اکسترنال و بلندگوهای JBL دارا بوده و باتری داخلی 12,100 میلی‌آمپر ساعتی آن قادر است تا چهار ساعت به طور مداوم تصاویر را پخش نماید. اگرچه به گفته شرکت سازنده این محصول قرار است از تابستان راهی بازار گردد، با این حال تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت تمام شده آن منتشر نشده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.