درز تصاویر جعبه بسته‌بندی گوشی گلکسی اس 7 اج ساعاتی پیش از رونمایی رسمی

تقریباً دیگر مسجل شده که تا ساعاتی دیگر شرکت سامسونگ از عضو جدید خانواده گلکسی با نام گلکسی اس 7 رونمایی خواهد کرد؛ این در حالی است که هم‌اکنون تصاویری از جعبه بسته‌بندی گوشی مذکور منتشر شده است.

0

طی چند روز اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب زیادی به گلکسی اس 7 و اس 7 اج بوده‌ایم، این در حالی است که دقایقی پیش نیز در ادامه برملا شدن سریالی اطلاعات این محصول،  تصاویر جعبه بسته‌بندی گوشی گلکسی اس 7 اج ساعاتی پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز پیدا کرد.

galaxy-s7-edge-box-leaked-1-297x540

همان‌طور که به وضوح مشاهده می‌رود، سامسونگ بر خلاف سال گذشته، این بار تصمیم گرفته که از رنگ سفید در بسته‌بندی کهکشانی‌های جدید خود استفاده نکند و مشخصات کلیدی گلکسی اس 7 را در قسمت بالای سمت راست جعبه این محصول حک نماید. البته ناگفته نماید که ظرفیت داخلی هر مدل در قسمت بالایی جعبه در نواری طلایی رنگ مشخص شده است.

galaxy-s7-edge-box-leaked-2-556x540

ازجمله مشخصات سخت‌افزاری که انتظار می‌رود گلکسی اس 7 اج سامسونگ از آن برخوردار باشد می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی خمیده Super AMOLED با رزولوشن QHD که لبه کناری آن به قابلیت فورس تاچ مجهز گردیده، تراشه اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته و از واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 بهره می‌برد، مدلی خاص مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 8890، چهار گیگابایت حافظه رم، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و گواهی عایقی IP67 اشاره کرد.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از فردا قابل پیش‌خرید خواهند بود، با این حال زودتر از ۲۱ اسفندماه بر روی پیشخوان فروشگاه‌های فیزیکی قرار نخواند گرفت.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.