رام ویندوز 10 موبایل به زودی برای گوشی های وان پلاس 2 و 3 نیز عرضه خواهد شد

همان‌طور که در جریان هستید و یا اگر نیستید بهتر است مطلع باشید که مایکروسافت فصل تازه از همکاری خود را با تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند آغاز کرده و بر همین اساس چندی پیش رام ویندوز 10 موبایل برای گوشی Xiaomi Mi 4 منتشر شد.

1

به اذعان بسیاری از منتقدین و حتی آن‌هایی که ویندوز فون را کسل کننده می‌دانند، نسخه جدید این پلتفرم که با نام ویندوز 10 موبایل عرضه گردیده سرانجام خواهد توانست سهم خود را پس از وقفه ای قابل توجه، به لطف قابلیت‌هایی همچون کوانتوم و یا اپلیکیشن‌های یونیورسال در بازار بالا ببرد.

البته از آنجا که هیچ محبوبیتی بدون حمایت تولیدکنندگان سخت‌افزار به وجود پدیدار نمی‌شود، مایکروسافت می‌کوشد تا با ایجاد روابط جدید با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جدید، پتانسیل ویندوز 10 موبایل را هرچه بیشتر پدیدار کند. عرضه رام ویندوز 10 موبایل برای گوشی هوشمند شیائومی Mi4 یکی از حرکات زیرکانه مایکروسافت بود که باعث گردید غول تولیدکننده چینی نیز به فکر تولید نسخه ویندوز Mi 5 بیفتد.

حال به نظر می‌رسد ردموندی‌ها بار دیگر قصد دارند شانس خود را با عرضه رام ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های محبوب و باکیفیت وان پلاس 2 و 3 در جهت افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند آزمایش کنند. این شرکت عرضه رام ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های وان پلاس را امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo تائید کرده است از این رو دارندگان گوشی‌های مذکور به راحتی می‌توانند پلتفرم دستگاه خود را از اندروید به ویندوز 10 موبایل تغییر دهند.

لازم به ذکر است که این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته نیز بیلد 14267 ویندوز 10 موبایل با قابلیت‌های جدیدی همچون امکان وبگردی مخفی در مرورگر اج و یا ارسال Moji های اسکایپ در اپلیکیشن پیام‌رسان یکپارچه سیستم‌عامل برای دارندگان گوشی‌های لومیا 950، 950 ایکس ال، 550 و 650 عرضه گردید.

nokiapoweruser

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    موفق حقیقی ماکروسافت هست
    چون اکثر شرکتا یک نقطه قوت درآمدی دارن که نباشه
    نابود میشن
    اما ماکروسافت
    در زمینه های مختلف داره پیشتاز میشه