درز تصویر منتسب به گوشی Xperia PP10 سونی پیش از رونمایی رسمی

سونی قصد دارد فردا در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون مراسمی برگزار کرده و از محصولات جدید خود رونمایی کند. حالا اولین تصویر از یک گوشی با نام Xperia PP10 درز کرده که به نظر می‌رسد اولین اکسپریا با بدنه فلزی باشد!

1

Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری ساعاتی پیش تصویر زیر را در اکانت توییتر خود به نشانی @evleaks منتشر کرد. البته آقای Blass تأکید می‌کند نام Xperia PP10 شاید نام رمز این گوشی بوده و سونی آن را با نام دیگری رونمایی کند اما شکی نیست که تصویر واقعی و مربوط به یک گوشی جدید از سری اکسپریا خواهد بود.

Xperia-PP10

همان‌طور که می‌بینید برخلاف سایر گوشی‌های اکسپریا که در آن شاهد استفاده از فلز و شیشه یا پلاستیک بودیم ظاهراً سونی این‌بار به فلز روی آورده و بدنه پشتی را از فلز آلومینیوم برس خورده ساخته است. هرچند اگر گوشی میان‌رده یا ارزان‌قیمت باشد سونی ممکن است از پلاستیک شبیه به فلز یعنی چیزی شبیه به جی 3 ال‌جی استفاده کرده باشد؛ اما با این‌حال کمی ظاهر گوشی با گوشی‌های فعلی اکسپریا متفاوت است. از عریض بودن دکمه Power می‌توان به قرار داشتن حسگر اثر انگشت آگاه شد و همچنین اگر دقت کنید لبه‌های شیشه روی صفحه‌نمایش نیز برای ارگونومی بهتر گرد شده است. برخلاف بسیاری از گوشی‌های اکسپریا کنار لنز دوربین مشخصاتی نوشته نشده است و از آن‌جا که @evleaks نیز چیزی از مشخصات این گوشی لو نداده بهتر است تا رونمای رسمی از آن منتظر بمانیم.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید تاریخ 5 ژوئن یا 16 خرداد روی تصویر نقش بسته اما با مراجعه به تقویم متوجه خواهید شد که این روز در سال 2016 یکشنبه است در صورتی که روی تصویر به روز جمعه اشاره شده است. حالا اگر تقویم سال 2015 را باز کنید متوجه خواهید شد که 5 ژوئن در سال 2015 جمعه است و به این ترتیب شاید سونی قصد داشته این گوشی را در خردادماه سال جاری معرفی کند اما به هر دلیل موفق به این کار نشده است.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من که میگم مثل جی 3 پلاستیکه