جدیدترین تصاویر درز کرده از گلکسی اس 7 و اس 7 اج؛ پرچمداران سامسونگ را در تمام زوایا ببینید!

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ امشب از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی می‌کند؛ اما در این لحظات پایانی باز هم شاهد تصاویر درز کرده جدیدی هستیم که از زوایای مختلف، این دو پرچمدار تا بن دندان مسلح سامسونگ را به رخ رقبا می‌کشند.

0

galaxy s7 leak picture

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از جدیدترین پرچمداران سامسونگ در بازار تلفن همراه، گلکسی اس ۷ با صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچ و گلکسی اس ۷ اج با صفحه‌نمایش ۵.۵ خمیده به چشم می‌خورد. آنچه از لحاظ زیبا شناختی می‌توان در خصوص این دو گوشی جدید گفت، پایبندی سامسونگ به حفظ اصول طراحی گوشی‌های پرچمدار قبلی این شرکت است. به این ترتیب در نگاه اول با گوشی‌های طرف هستیم که از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده‌اند.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK

پیش از این شایع شده بود که سامسونگ در پرچمداران بعدی خود قید درگاه میکرو یو‌اس‌بی را زده و از یو‌اس‌بی نوع C استفاده می‌کند اما آنچه در این تصاویر جدید دیده می‌شود حکایت از استفاده سامسونگ از میکرو یو‌اس‌بی در پرچمداران جدید خود دارد.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK-AH-14.0

سیم کارت این گوشی‌ها نیز از قسمت بالا وارد می‌شود و جک هدفون همچنان در پایین گوشی خودنمایی می‌کند. منبعی که این تصاویر را منتشر کرده مدعی است این گوشی‌ها از ویژگی همیشه روشن یا Always-on بهره می‌برند، به این ترتیب اعلان‌ها همیشه بر روی گوشی قابل رویت هستند.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد تا رونمایی پرچمداران سامسونگ چند ساعتی بیشتر زمان باقی نمانده است و با این حساب پیشنهاد می‌کنیم برای اخبار بیشتر از این محصولات و سایر گوشی‌های تراز اول، فارنت را دنبال کنید.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.