درز تصاویر جدید و واضح از جی 5 ال‌جی دو روز پیش از رونمایی رسمی

حالا که مدت زیادی به رونمایی رسمی از LG G5 باقی نمانده یک‌بار دیگر تصاویر پشت و جلوی این گوشی درز کرده تا یکبار دیگر به بدنه فلزی این گوشی نگاهی داشته باشیم.

1

همان‌طور که می‌بینید دوربین دوگانه 13+8 مگاپیکسلی برای فوکوس بهتر و ایجاد افکت عمق میدان در کنار فلش، سنسور تشخیص رنگ و فوکوس لیزری قرار گرفته و در زیر دوربین هم یک حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکل درست شبیه به نکسوس 5ایکس قرار دارد. نکته مهم در طراحی جی 5 بازگشت دکمه‌های تنظیم صدا از زیر دوربین و پشت گوشی به کناره‌هاست.

همچنین گفته می‌شود بخش پایینی گوشی که لوگوی ال‌جی روی آن درج شده قابل جداسازی بوده و از این طریق هم می‌توانید باتری گوشی را تعویض کنید و هم ماژول‌های جادویی به آن اضافه کنید. طبق شایعات فعلاً سه ماژول جادویی لو رفته است. ماژول مخصوص دوربین که کنترل‌های بیشتری را در اختیار شما گذاشته و یک باتری 1100 میلی‌آمپرساعتی را نیز به همراه دارد، ماژول Hi-Fi که با DAC و Amp مخصوص کیفیت موسیقی را در زمان استفاده از هدفون‌های حرفه‌ای و با امپدانس بالا افزایش می‌دهد و نهایتاً یک ماژول که برای افزایش عمر شارژ در نظر گرفته شده است.

LG-G5-leaked

ال‌جی جی 5 قرار است از قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 820 استفاده کرده و به 4 گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شود. ال‌جی سیستم صدای این گوشی را با همکاری شرکت مشهور Bang & Olufsen ساخته و صفحه‌نمایش 5.6 اینچی این گوشی از ویژگی همیشه روشن برای نمایش اطلاعات مختلف برخوردار بوده و گفته می‌شود مانند V10 یک صفحه‌نمایش ثانویه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از برتری‌های جی 5 نسبت به گلکسی اس 7 استفاده از درگاه سریع‌تر و راحت‌تر USB Type-C خواهد بود که احتمالاً شارژ سریع‌تر را نیز به همراه دارد.

این گوشی قرار است روز یکشنبه دوم اسفندماه در مراسمی پیش از نمایشگاه MWC 2016 رسماً رونمایی شود و مطمئنیم با وجود درز تصاویر و شایعات زیاد ال‌جی قادر خواهد بود با توضیحات بیشتر در مورد این گوشی و درگاه جادویی آن ما را شگفت‌زده کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من بودم تمام افراد مشکوک به لو دادن گوشی رو اخراج میکردم