درز تصویر واضح اچ‌تی‌سی وان M10 این‌بار در رنگ سفید

طرفدران محصولات تراز اول اچ‌تی‌سی مدتی است منتظر خبرهای جدیدی از پرچمدار بعدی این شرکت هستند اما اچ‌تی‌سی تاکنون راز نگه دار بوده و تصویری از گوشی تراز اول خود منتشر نکرده بود تا یکی دو هفته پیش که تصویری از این محصول به بیرون درز پیدا کرد، این امر دوباره هم تکرار شد و بار دیگر  وان M10 در تصویری واضح رخ نشان داد.

1

مراسم MWC 2016 نزدیک است و می‌توان گفت تمامی اخبار موبایل در حول این مراسم می‌چرخد چرا که گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال‌جی به همراه سایر محصولات تراز اول شرکت‌های مختلف رونمایی خواهند شد؛ اما در کنار تمامی این خبرها به لطف بلاگر موبایل، ایوان بلاس،Evan Blass، چشممان به جمال اچ‌تی‌سی وان M10 که با اسم پِرفیوم (Perfume) نیز ممکن است شناخته شود روشن شد. همان‌گونه که اشاره شد دو هفته پیش تصویری از این گوشی جدید که ادعا می‌شد مربوط به نسخه مشکی پرچمدار است منتشر شده بود و از قرار معلوم این تصویر جدید نیز مربوط به مدل سفید همان گوشی است.

 ذکر این نکته نیز لازم است که این دو تصویر منتشر شده از جانب یک منبع به بیرون درز پیدا کرده‌اند و با این حساب ممکن است زیاد نتوان روی صحت‌ آنها حساب باز کرد. البته از روی این دو تصویر منتشر شده نیز زیاد نمی‌توان در خصوص ظاهر پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی نظر داد.
اچ‌تی‌سی پیش از این تایید کرده که طلایه‌دار آینده این شرکت از لحاظ طراحی ممکن است ظاهری هماننند گوشی میان رده وان A10 داشته باشد. HTC-One-M10-White

از لحاظ سخت‌افزاری نیز انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی وان M10 به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی که از فناوری AMOLED بهره می‌برد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز باشد. پردازنده اسنپ‌دراگون 820SoC به همراه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با تعداد پیکسل‌های بزرگ‌تر نیز سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی پرچمدار را تشکیل خواهد داد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اچ‌تی‌سی وان M10 به هیچ وجه به صورت رسمی تایید نشده است و حتی ممکن است نام این گوشی نیز بسته به سیاست‌های اچ‌تی‌سی تغییر کند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد پیش‌بینی می‌شود که این گوشی اسفند ماه به صورت رسمی رونمایی شده و اردیبهشت ماه آینده روانه بازار شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهرداد می‌گوید

    خوبه اپل این ۱۲ م.پ رو مد کرد