سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 را به صورت زنده و 360 درجه پخش خواهد کرد

اگر همیشه دوست داشته‌اید که در مراسم اصلی رونمایی از محصولات مهم فناوری شرکت کنید حالا سامسونگ فرصت آن را به شما داده که به صورت مجازی در مراسم Upacked 2016 رونمایی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج شرکت کنید.

0

در طول مراسم Galaxy Unpacked شما چهار گزینه برای تماشا خواهید داشت: تالار audotorium، استیج چپ، راست و وسط. هر کدام را که انتخاب کنید قادر خواهید بود که نمایی زنده و 360 درجه از مراسم از هر زاویه دلخواهی داشته باشید.

اگر قصد دارید مراسم را از رایانه خود تماشا کنید کافیست به وب‌سایت Galaxy Unpacked مراجعه کرده و سپس مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر هم قصد دارید به صورت 360 درجه از گوشی اندرویدی و یا iOS خود استفاده کنید به گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کرده و اپلیکیشن Upacked 360 View را دانلود و نصب کنید. اگر هم از معدود افرادی هستید که از هدست واقعیت مجازی Gear VR استفاده می‌کنید سری به فروشگاه اپلیکیشن Oculus Store بزنید و این اپ را از آن‌جا دانلود کنید. به این ترتیب بهترین تجربه حضور مجازی را در مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 سامسونگ تجربه خواهید کرد.

گفتنی است مراسم Galaxy Unpacked 2016 روز یکشنبه 2 اسفندماه و در ساعت 21:30 آغاز خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.