تماشا کنید: آیا این ویدئوی درز کرده از وان‌پلاس 3 است؟

شرکت وان‌پلاس با عرضه گوشی وان با قیمت عالی و مشخصات بسیار خوب توانست دید کاربران را از یک گوشی خوش‌قیمت تغییر دهد و سپس سعی کرد با عرضه وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس ایکس همین رویه را تکرار کند. اما حالا که موج جدید پرچم‌داران اندرویدی در راهست ظاهراً این شرکت قصد عرضه پرچم‌دار جدید خود را دارد.

1

با وجود این‌که هنوز شایعات زیادی از مشخصات یا تصاویر احتمالی وان‌پلاس 3 درز نکرده ویدئویی منتسب به این گوشی در اینترنت پخش شده که ممکن است واقعی باشد. قاب پشتی با بافت sandstone یا شنی که متمایزکننده سری وان‌پلاس بود حالا با فلز برس خورده تعویض شده و ظاهراً طراحی کلی گوشی نیز متحوه شده است.

در این تیزر ویدئویی درگاه USB-C و اسپیکرهای استریو دیده می‌شوند و ماژول دوربین نیز تغییر شکل داده و با فلش دو رنگ LED همراه شده است. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p (یا QHD)، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی ظاهراً در دو نسخه یکی با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و دیگری 64 گیگابایت حافظه داخلی و 5 گیگابایت رم عرضه شود. اما با این‌که عدد 5 برای فضای رم کمی عجیب است نمی‌توان زیاد به این شایعه اعتماد کرد.

وان‌پلاس 3 احتمالاً در تابستان آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    بیشتر به خاطر قیمتش میگن غول کش چون سخت افزارش در حد پرچم داراست قیمتش خیلی پایین تره.