درز تصویر دیگری از گلکسی اس 7 خبر از وجود رنگ نقره‌ای برای این گوشی دارد

چند روز پیش Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری با اکانت @evleaks تصاویری از انواع رنگ‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج را منتشر کرد. در تصاویر قبلی گلکسی اس 7 تنها در دو رنگ مشکی و طلایی دیده می‌شد و حالا تصویر جدید درز کرده خبر از رنگ نقره‌ای تیتانیومی دارد.

2

رنگ نقره‌ای تیتانیومی در واقع جدید نیست و سامسونگ پیش از این در گلکسی نوت 5 از آن استفاده کرده بود. در تصاویر قبلی درز شده تنها گلکسی اس 7 اج با این رنگ دیده شده بود و اگر از طرفداران این رنگ و مشتاق خرید گلکسی اس 7 هستید خوب است بدانید نسخه معمولی این گوشی نیز در رنگ نقره‌ای عرضه خواهد شد.

Galaxy-S7-edge-colors

تصویر بالا را Evan Blass به تازگی در اکانت توییتر خود منتشر کرده و همان‌طور که بارها از تصاویر متعدد و ویدئوها دیده‌ایم گلکسی اس 7 از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس 6 دارد. اما شرکت‌ها وقتی گوشی جدیدی را با ظاهر تکراری عرضه می‌کنند معمولاً رنگ یا رنگ‌های جدیدی به آن اضافه می‌کنند و این دقیقاً همان کاری است که اپل با رنگ رزگلد آیفون 6اس و حالا سامسونگ با رنگ نقره‌ای گلکسی اس 7 کرده است. البته اگر بیشتر دقت کنیم رنگ مشکی هم در گلکسی اس 6 وجود نداشت و به جای آن سامسونگ سورمه‌ای تیره را انتخاب کرده بود. با این حال ظاهراً امسال خبری از رنگ‌های متفاوتی مثل آبی آسمانی یا سبز زمردین نیست و گلکسی اس 7 و اس 7 اج رنگی انحصاری نخواهند داشت.

Galaxy-S6-new-colors

اگر بنا به دلیل عجیبی در ماه اخیر از اخبار فناوری به دور بوده‌اید خوب است بدانید گلکسی اس 7 قرار است با صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD همیشه روشن(5.5 اینچی برای مدل اج)، پردازنده اسنپ‌دراگون 820 یا اکسینوس 8890، 4 گیگابایت حافظه رم، عمر شارژ 2 روزه، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، درگاه کارت حافظه و دوربین 12 مگاپیکسلی BRITECELL دوم اسفندماه از راه برسد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    من کاری به این ندارم که کابل USB type A رایج تره این درسته اما type C به استاندارد جدید تبدیل شده و بهتر بود سامسونگ از این نوع کابل استفاده میکرد. تبدیلهاش هم وجود داره. سامسونگ اصلا پایبندی به استانداردها نداره و خودش یکی از عامل های دیفرگمنشن تو دنیای اندروید هست.

    اول با پارتیشن RFS شروع کرد! استاندارد گوگل YAFS بود
    گوشی های سامسونگ fastboot ندارند
    پارتیشن EFS، استفاده از فولدر CSC، استفاده از downloading و Odin و البته partition map خارجی مثلPIT. (همه اندرویدی ها چنین چیزی دارند اما نیازی نیست pit استفاده کنند.)

    امیدوارم حسگر اثر انگشت اس7 به فجاعت اس6 نباشه! (دقت که نداره هیچ باید یکبار صفحه روشن بشه تا عمل کنه.

    1. Ehsan می‌گوید

      سنسور اثر انگشت اس ۶،درسته پر سرعت ترین نیست،اما دقتش خیلی بالا هست،تا الان نشده ازش استفاده کنم و باز نکنه،امکان نداره عمل نکنه عالی،مگر زمانی که میخوای ثبتش کنی،درست ثبت نکنی،زمان ثبت کردن در چندین مرحله انجام میشه،هربار باید قسمت متفاوتی از انگشت رو در حالتای مختلف گذاشت،در این صورت امکان نداره خوب عمل نکنه