مایکروسافت آپدیت حیاتی سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک را برای حل مشکلات متعدد این دو دستگاه منتشر کرد

پیش از این در اخبار داشتیم که سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک هر دو از مشکلات زیادی مانند مصرف انرژی بیش از حد در حالت Sleep، عمر شارژ کوتاه، پرش صفحه‌نمایش و مشکلات چرخش صفحه مواجه هستند. مایکروسافت سرانجام آپدیتی را برای حل این مشکلات منتشر کرده است.

0

بهترین دستگاه‌های مایکروسافت که شامل تبلت سرفیس پرو 4 و لپ‌تاپ هیبریدی و گران سرفیس بوک می‌شود از سوی کاربران این دو دستگاه با شکایاتی در زمینه‌های مختلف باتری و صفحه‌نمایش مواجه بوده‌اند و مایکروسافت در آذرماه از کاربران این دو دستگاه رسماً عذرخواهی کرده و وعده یک آپدیت را برای رفع مشکلات آن‌ها داد. ظاهراً این آپدیت سرانجام پس از چند ماه از راه رسیده است. Panos Panay مدیر بخش سرفیس مایکروسافت می‌گوید این آپدیت که شامل درایور جدید اینتل و فیرمور جدید دستگاه است باعث می‌شود نهایت استفاده را از عمر شارژ سرفیس برده و بتوانید با سرفیس به تولید محتوای بیشتر بپردازید.

برای دریافت این آپدیت کافیست از تنظیمات به Update & Security رفته و از Windows Update برای به‌روزرسانی دستگاه استفاده کنید. لیست کامل درایورها و فیرمورها را می‌توانید از این صفحه از وب‌سایت ویندوز بخوانید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.