برآمدگی موجود در تصویر درز کرده از قاب پشتی جی 5 مربوط به ابزار جانبی دوربین آن با باتری 1100 میلی‌آمپرساعتی است

روز گذشته تصویری از پشت ال‌جی جی 5 منتشر شد که یک برآمدگی عجیب روی آن وجود داشت. این برآمدگی که ظاهراً مربوط به درگاه جادویی جی 5 است احتمالاً یک باتری خارجی به همراه دکمه‌هایی برای کنترل دوربین است.

0

اگر ابزار جانبی گریپ نوکیا لوکیا 1020 را به خاطر داشته باشید می‌توانید تصور کنید که این برآمدگی در پشت جی 5 می‌تواند در مرحله اول در عکاسی و محکم نگه‌داشتن گوشی در حالت افقی کمک‌کننده باشد. به گفته Evan Blass این برجستگی امکانات مفیدی مانند دکمه شاتر فیزیکی، یک پیچ تنظیم برای زوم و یک دکمه سوییچ برای فلش دوربین جی 5 بر روی خود دارد. علاوه بر این ال‌جی از فضا هم استفاده کرده و یک باتری 1100 میلی‌آمپرساعتی در این ماژول جای داده تا عمر شارژ گوشی نیز بهبود یابد. همان‌طور که می‌دانید وقتی با دو دست خود گوشی را نگه داشته‌اید زوم کردن با دو انگشت روی صفحه بسیار کار دشواری است و دکمه‌های فیزیکی مسلماً می‌توانند تجربه بهتری از عکاسی و فیلمبرداری را فراهم کنند. این ماژول قرار است LG Cam Plus نام داشته باشد.

همان‌طور که حدس زده بودیم آقای Blass همچنین می‌گوید ماژول دیگری با نام LG Hi-Fi Plus نیز برای جی 5 وجود دارد که قادر است کیفیت صدا را به طرز قابل توجهی بهبود دهد. حدس می‌زنیم که در این ماژول احتمالاً یک آمپلی‌فایر مناسب به همراه یک مبدل DAC صوتی باکیفیت قرار دارد که می‌تواند صدای بسیار بهتری را در هنگام استفاده از هدفون‌های رده بالای حرفه‌ای و فایل‌های صوتی flac و DSD نسبت به حالت عادی فراهم کند. گفتنی است ال‌جی در V10 از یک DAC مشهور بانام ESS9018 استفاده کرده که نسبت به مبدل سایر گوشی‌های هوشمند کیفیت بالاتری دارد.

Blass می‌گوید که تمامی این ماژول‌های جادویی بخشی از اکوسیستم ابزار جانبی جدید ال‌جی است که شامل یک هدست واقعیت افزوده و روباتی با نام Rolling Bot نیز می‌شود. ظاهراً این روبات می‌تواند در خانه شما گردش کرده و وسایل هوشمند خانه‌تان را روش و خاموش کرده و شاید حتی با حیوان خانگی شما تعامل کند!

به این ترتیب بی‌صبرانه منتظر ال‌جی و مراسم این شرکت در نمایشگاه MWC هستیم؛ ال‌جی ظاهراً این‌بار با چیزی بیش از یک پرچم‌دار به بارسلون می‌آید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.