با Cat S60 اولین گوشی دنیا با دوربین حرارتی آشنا شوید

برند مشهور کت چند سالی هست که به تولید گوشی‌های مقاوم اندرویدی مشغول است. این شرکت به تازگی از مدل S60 پرده‌برداری کرده که اولین گوشی دنیا با دوربین حسگر حرارتی محسوب می‌شود.

3

Cat S60 به دوربین حرارتی C2 از شرکت FLIR مجهز است که به گوشی امکان می‌دهد تا اختلاف دمای محیط را به صورت تصویر و با کمک دوربین نمایش دهد. این گوشی که قرار است هفته آینده در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شود دارای صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی و HD با پوشش گوریلاس گلس 4 است که می‌تواند انگشتان خیس و یا درون دستکش را نیز تشخیص دهد.

CAT-S60-pic

این گوشی به پردازنده میان‌رده اسنپ‌دراگون 617 مجهز است که برای یک صفحه‌نمایش HD کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. کت گوشی خود را به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده و باتری 3800 میلی‌آمپری آن برای این اندازه صفحه و وضوح می‌تواند حداقل دو روز دوام بیاورد. دوربین‌های این گوشی 13 مگاپیکسلی در پشت با دو فلش LED و 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکمه‌های گوشی مانند بیشتر گوشی‌های مقاوم سخت‌افزاری هستند. این گوشی همچنین برخلاف بسیاری از رقبای خود از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 6 مارشملو استفاده می‌کند.

CAT-S60-side

Cat S6 می‌تواند سقوط روی سطح بتنی را از 1.8 متری تحمل کرده و تا 5 متر زیر آب برای یک ساعت دوام بیاورد. این استاندارد ضدآب حدود سه برابر بیشتر از استانداردهای ضدآب گوشی‌های فعلی مانند اکسپریا زد 5 است. دوربین این گوشی قادر است تا زیر آب تا همین عمق عکاسی و فیلمبرداری کند و ترسی بابت مواجه شدن با آب ندارد.

CAT-S60-thermal

از استفاده‌های متعدد دوربین حرارتی می‌توان به هدر رفتن گرما از لبه پنجره‌ها و جداره درها، مشاهده رطوبت و اشکال در عایق‌بندی، تشخیص داغ کردن وسایل الکتریکی و همچنین دیدن در تاریکی استفاده کرد. کت سنسور FLIR را با فناوری MSX مجهز کرده تا بتوانید تصاویر حرارتی را ثبت کرده و حتی فیلمبرداری کند. این دوربین حرارتی همچنین می‌تواند حداقل، حداکثر و میانگین دما را ثبت کند. به این ترتیب شاید Cat S60 یکی از بهترین گوشی‌ها برای یک مهندس باشد.

CAT-S60-thermal-camera

Cat S60 قرار است دوشنبه آینده در نمایشگاه MWC به معرض نمایش گذاشته شده و با قیمت 599 دلار عرضه شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    سلام چطوری میشه این گوشی رو خرید؟لطفا پاسخ رو به ایمیلم بفرستید
    تشکر

  2. hosein می‌گوید

    سلام لطفا روش تهیه این گوشی وقیمت

  3. Amir می‌گوید

    خب حالا برا مردم عادی چه کاربردی داره