ال‌جی حسگر ضربان قلب دقیق‌تر و باریک‌تر خود را معرفی کرد

ال‌جی امروز از حسگر جدید ضربان قلب خود رونمایی کرد که نسبت به قبل هم باریک‌تر و هم دقیق‌تر شده است. این حسگر جدید می‌تواند به کاهش هر چه بیشتر ضخامت ساعت‌های هوشمند کمک کند.

0

درست است که ال‌جی برخلاف سامسونگ در گوشی‌هایش از حسگر ضربان قلب استفاده نمی‌کند اما این حسگر در ساعت‌های هوشمند G Watch R و Watch Urbane این شرکت که به نظر کاربردی بهتری برای یک حسگر ضربان قلب می‌باشد به کار گرفته شده است. شرکت LG Innotek حسگر جدید خود را متشکل از یک دیود تصویر، چیپ نیمه‌هادی و LED تنها با ضخامت یک میلی‌متر تولید کرده که همان‌‌طور که می‌بینید ضخامت کمتری حتی از یک سکه دارد. ال‌جی می‌گوید با کمک فناوری جدیدی که اجازه می‌دهد چیپ نیمه‌هادی روی صفحه مدار پرینت شود (PCB) توانسته این حسگر را تا این اندازه باریک کند. اگر به خاطر داشته باشید کوالکام چند روز پیش از پردازنده خود برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی پرده برداشت و آن را Snapdragon Wear 2100 نامید. این پردازنده بسیار باریک‌تر از پردازنده‌های فعلی ساعت‌هاست و به نظر می‌رسد با حسگر جدید ال‌جی می‌توانند ضخامت ساعت‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

LG-Watch-urbane-thickness

حسگر جدید ال‌جی به‌جز ضخامت کمتر همچنین مصرف انرژی بهینه‌تری نیز دارد و همچنین به گفته این شرکت نسبت به حسگرهای قبلی تا 30 درصد دقیق‌تر شده است. به این ترتیب خطای اندازه‌گیری در حالت فعالیت از 8 ضربه در دقیقه به 5 ضربه در دقیقه و در حالت سکون به 2 ضربه بر دقیقه کاهش می‌یابد. همچنین انتظار داریم عمر شارژ ساعت‌های هوشمند ال‌جی نیز در آینده بهبود یابد.

هنوز در مورد زمان تولید انبوه و یا استفاده از این حسگر در ساعت‌ها خبری اعلام نشده است.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.