تصویر جدید ال‌جی جی 5 با یک ماژول جادویی متصل به آن لو رفت

روز گذشته سرانجام اولین تصویر واقعی و زنده ال‌جی جی 5 به لطف افشاکنندگان منتشر شد که بدنه فلزی آن را به تصویر کشیده بود. حالا تصویر دیگری از جی 5 درز کرده که یک ماژول جادویی هم به آن متصل شده است!

1

اگر به خاطر داشته باشید در شایعات گذشته داشتیم که ویژگی منحصربه‌فرد جی 5 قرار است چیزی به عنوان Magic Slot یا درگاه جادویی باشد که قابلیت اتصال ماژول‌های مختلف برای کاربردهای مختلف را فراهم می‌کند. حالا وب‌سایت AndroidAuthority موفق شده اولین تصویر جی 5 با یک ماژول جادویی را به دست آورده و منتشر کند. در نگاه اول این ماژول شاید به نظرتان یک باتری اضافه برای افزایش عمر شارژ گوشی باشد اما اگر به تصویر زیر دقیق شوید یک پیچ تنظیم را نیز بر روی آن مشاهده خواهید کرد.

LG-G5-magic-slot-attached

به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد ماژول فوق صرفاً یک باتری در خود داشته باشد. اولین فرضیه این است که این ماژول در واقع یک ماژول کمک به دوربین جی 5 باشد و بتوانید با آن عملیات تغییر سرعت شاتر، فوکوس و … را انجام دهید و همچنین دکمه‌ای هم به عنوان دکمه سخت‌افزاری شاتر روی آن قرار گرفته باشد.

فرضیه دوم این است که ماژول شاید یک DAC صوتی یا همان مبدل دیجیتال به آنالوگ باشد که برای افزایش کیفیت صدا تعبیه می‌شود. شاید بدانید که در حال حاضر موزیک پلیرهایی با قیمت‌های از 200 تا هزاران دلار برای پخش فرمت‌های حرفه‌ای موسیقی مانند FLAC 32bit و DSD با عنوان پخش‌کننده‌های Hi-Res عرضه می‌شوند که البته برای دستیابی به کیفیت آن‌ها باید از یک هدفون گران‌قیمت نیز استفاده کنید. ریشه این فرضیه در ویژگی خاص مبدل ESS9018 در LG V10 است که شاید حالا پیشرفته‌تر شده باشد.

به هر حال ممکن است کاربرد اصلی این ماژول و احتمالاً ماژول‌های دیگر تا رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشود اما خوشبختانه تا این اتفاق تنها چهار روز دیگر باقی مانده است.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    رونماییی شد میفهمیم اینقدر الکی هیجان بازی درآوردن نداره