درز تصاویر، مشخصات و ویدئوی تازه از گلکسی اس 7 سامسونگ

با وجود درز تصاویر پیشین شاید هیچ چیز به اندازه تصاویری روشن و واضح به اضافه یک ویدئو نتواند همه‌چیز را درباره گلکسی اس 7 لو بدهد. وب‌سایت AndroidAuthority به تازگی دو تصویر، یک ویدئو و مشخصات کامل گلکسی اس 7 را منتشر کرده است.

1

گلکسی اس 7 قرار است از ابتدا با اندروید 6.0 مارشملو به بازار عرضه شود. این گوشی با حفظ طراحی شیشه و فلز توانسته به استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 (یا IP67) مجهز شود و ظرفیت باتری نیز از 2550 به 2800 میلی‌آمپرساعت رسیده است. گلکسی اس 7 همچنین این‌بار از درگاه کارت حافظه microSD نیز بهره‌مند بوده و می‌توانید به حافظه پرسرعت UFS 2.0 آن مموری کارت نیز اضافه کنید.

Galaxy-S7-new-leak-2

Galaxy-S7-new-leak-1

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این‌بار رنگ سورمه‌ای تیره با رنگ مشکی جایگزین شده اما در نگاه اول نمی‌توان تفاوت ظاهری میان آن و گلکسی اس 6 قائل شد. اگر کمی دقیق‌تر شوید دو تفاوت طراحی ریز اما مهم خودنمایی می‌کند؛ یکی برآمدگی دوربین که حالا بسیار کمتر و قابل چشم‌پوشی شده و دیگری خمیدگی و انحنای پشت گوشی شبیه به گلکسی نوت 5 برای ارگونومی بهتر است. شاید تنها مورد ناامیدکننده عدم استفاده از درگاه USB-C باشد که راحتی و سرعت بالاتر انتقال اطلاعات را به همراه داشته و در گوشی‌های نکسوس جدید گوگل به کار گرفته شده بود. دوربین گوشی هم از 16 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل تغییر یافته اما پیکسل‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و از آن‌جا که سامسونگ همیشه بهترین کیفیت تصاویر و ویدئوها را در پرچم‌دارانش داشته تصور می‌کنیم این‌بار نیز با دروبین مناسبی مواجه باشیم.

در ویدئوی کوتاه 15 ثانیه‌ای منتشر شده نیز تفاوتی محسوس در رابط کاربری گلکسی اس 7 با نسل قبل مشاهده نمی‌شود و سامسونگ همچنان در صفحه خانگی از خبرخوان Flipboard کمک گرفته است. گلکسی اس 7 قرار است روز یکشنبه در کنار گلکسی اس 7 اج در مراسمی پیش از شروع کنگره جهانی موبایل بارسلون رسماً رونمایی شود.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    البته قبل از اینم همش درز کرده بود