بیش از سه میلیون دستگاه گوشی هوشمند تایزنی در سال 2015 فروخته شده است

سامسونگ تا کنون تعداد زیادی گوشی همراهِ مجهز به سیستم‌عامل تایزن روانه بازار نکرده است، آن گوشی‌هایی هم که در بازار موجود است از لحاظ سخت‌افزاری حرفهای زیادی برای گفتن ندارند؛ اما باز هم بد نیست بدانید روی هم رفته در سال گذشته میلادی بیشتر از سه میلیون دستگاه گوشی همراه تایزنی به فروش رفته است.

0

گوشی‌های همراه هوشمند اندرویدی مدل‌های مختلفی دارند و با سخت‌افزار متفاوت روانه بازار می‌شود اما باز هم مشتریانی پیدا می‌شوند که توان خرید گوشی اندرویدی با سخت‌افزار پایین‌ را ندارند، اینجاست که سامسونگ با روانه کردن گوشی‌های همراه خوش قیمت و مجهز به سیستم‌عامل تایزن سعی دارد تا این طیف از مشتریان را از آن خود کند و از قرار معلوم این سیاست برای سامسونگ جواب داده است.

همان‌گونه که در بالا اشاره شد یک موسسه آماری مدعی است سامسونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشتر از ۳ میلیون دستگاه گوشی مجهز به سیستم‌عامل تایزن روانه بازار کرده است. طرفداران گوشی‌های موبایل هوشمند به خوبی می‌دانند که سیستم‌عامل تایزن هنوز در ابتدای عمر خود به سر می‌برد و با این حساب بابت این آمار فروش واقعا باید به سامسونگ و تایزن دست مریزاد گفت.

بد نیست بدانید این آمار کمک کرده تایزن رتبه چهارم را در بین سیستم‌عامل‌ گوشی‌های همراه هوشمند از آن خود کند. لازم به ذکر است که سامسونگ بیشترین گوشی‌های مجهز به تایزن خود را در کشورهای ناپال، هندوستان و بنگلادش به فروش رسانده است. روسیه بازار هدف بعدی گوشی‌های همراه هوشمند تایزنی سامسونگ است و به این ترتیب انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید در روسیه در آینده نزدیک با رقیبی خوش‌آتیه روبرو شود.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.